mandag 26. juni 2017

Hvor mange tenner

Jeg får ikke resept av fastlegen min , ikke sykmelding heller. Folk skal bli sett og hørt, skriver lege i spesialisering og . Alle innbyggere i Norge rett til å ha en allmennpraktiserende lege som sin faste lege. Der kan du blant annet . Kontoret er stengt på onsdager.


Fredager stenger resepsjonen kl 14.

Hvis du logger deg inn på Min. Kommunene og legene inngikk avtaler som sikret pasientene en fast lege å forholde seg til. For å kunne ha fastlege er det et vilkår at man er bosatt i riket. De fleste som er bosatt i Norge har krav på fastlege. Finne og bytte fastlege.


På Min helse på helsenorge. Du velger selv hvilken lege du vil ha som fastlege , men legen må ha ledig plass. De aller fleste som er bosatt i Norge har rett til en fastlege. Faktisk er det nesten 5.

Hva skjer med journalen min hvis jeg bytter fastlege ? Journalen din vil IKKE . Du har rett til å bytte fastlege inntil to ganger per år. Har du ikke fastlege i Trondheim? I fjor foretok vi nordmenn totalt 366. Fastlegeordninga er heimla i forskrift om . Trykk på knappen under for å bytte fastlege. Du vil da bli sendt til Min side hvor du kan sende en beskjed til HelseNorge.


Jeg har ikke vært hos legen på mange år og vet faktisk ikke hvem min fastlege er. Hvordan finner jeg ut hvem som er min fastlege ? Det er mest sannsynlig at . Alle har rett til å være knyttet til en. Kan jeg få transport til min legetime?


Kommunen har fastleger fordelt på legekontor: Rakkestad Legesenter og Bygdelegene. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å sikre at du får den beste opplevelsen på nettstedet vårt Les mer. ProdukterSupportNyheterOm . I Bærum kommune har vi 1fastleger, fordelt på legesentre.


Her finner du en oversikt over.

Hva kan jeg forvente av fastlegen min ? Når jobber min fastlege ? Vi ønsker fra første stund å være lett tilgjengelig for deg. Via vår SMS tjeneste kan du formidle dine ønsker til oss timer i døgnet hvor . Søk eller bytt fastlege. På Min helse på helsenorge. Unnskyld fra en fastlege. Jeg må kutte 2pasienter fra listen min fordi fastlegene har fått for mange unødvendige oppgaver.


Jeg var ni uker gravid og livredd. Det var fastlege Yngvild Dovland Stokke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения