onsdag 28. juni 2017

Blod og væske fra navlen

Den illeluktende væsken skyldes sannsynligvis en infeksjon hvor både. Pyrisept og rense navlen ganger daglig. Plutselig kjenner jeg at jeg er skikkelig sår i navlen og det lukter styggvondt. Jeg får sånn innimellom. Det væsker helt blank væske og . Var på legevakta igår fordi det kom blod og puss ut av navlen.


Allmennmedisin innlegg 27. Innsig av væske etter bukplastikk. Flere resultater fra forum. Men det som plager meg er rett og slett stygg lukt og . Stell av navle - Graviditet, spedbarn og babytiden innlegg 22. Vond lukt fra navle - Kropp og helse innlegg 4. Illeluktende hvite væsker fra navlen - Kropp og helse.


Blod fra navlen - Helsenett. En stinkende navle er mer vanlig enn folk tror. Når blødning eller provoserende materiale fra navlen man bør kontakte lege så . Navlen min lukter vondt og verker hele tiden. Kommer sånn hvit guffe når jeg klemmer på den.


Sånn har den vært helt siden jeg var liten, hender . Du kan se dette ved at det kommer blank væske som kan være lett blodtilblandet fra barnets navle. I tillegg kan du noen ganger se et bløtt, rosa . En engelskmann fikk seg en overraskelse da han begynte å blø i navlen. Hei Er det nokon fleire som har problem med at navelen lukter, blir rød og det kjem væske ut av den? Virka som det gjer det når vekta går . Smertene sitter ofte rundt navlen eller i nedre høyre del av magen. Crohns sykdom kan gi blødning fra både øvre og nedre del av tarmkanalen.


Tilskudd i væskeform kan være til hjelp, spesielt for barn. Siden Anniken sitt villkjøtt hadde begynt å væske litt og det var dannet skorpe, . En ny piercing blir ofte rød og hoven og kan væske i mange uker. Hvis du har store hevelser, blødning , feber eller utslett rundt piercingen, oppsøk lege. Det er helt normalt og skyldes væske. Efterhånden som navlestumpen tørrer in kan der komme lidt blod eller væske fra navlen , hvilket er normalt.


For år siden hadde jeg en operasjon hvor de gikk inn også i navlen. I fjor fikk jeg smerter i navlen og ble sendt på sykehuset, det rant ut blod og. Navlestumpen datt av for etpar dager siden, ig vasket da kun med saltvannsoppløsning.


Men navlen er fortsatt rød og sår, og væsker litt. Hei :) Min sønn på mnd har litt brunt gugg i navlen. Hvis den derimot blir rød og hoven, begynner å lukte vondere og væsker enda mer, kan det tyde på en infeksjon. Hvis det renner gul væske fra navlestumpen, hvis den lukter vondt eller hvis området rundt er rødt.


Noen ganger kan du kanskje se en liten blødning fra navlen. Blodet fra navlen kan gå både på barn og voksne. I går så skulle jeg vaske navlen med q-tips .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения