mandag 26. desember 2016

Drops babyteppe perlestrikk

Her finner du mer enn 120. Er det noen som har noen enkle oppskrifter på babyteppe liggende? DROPS design: Modell nr . Totalt gikk det med 280g baby merino fra Drops. Du søkte på: babytepper.


Måtte prøve meg på ett babyteppe til jenta vi.

Explore photo and video images on Instagram, latest posts and popular. Få inspirasjon til å strikke - til Europriser! Photos, videos and stories of perlestrikk on instagram.


Tenkte jeg skulle prøve perlestrikk hvis jeg får det til. Selene, kanten øverst og nederst i tillegg til ermehull strikkes i perlestrikk. Ca g restrgarn ble til dette koselige pannebåndet i perlestrikk.


Drops babyteppe perlestrikk åkra . Kjempefint teppe som strikkes til baby. Velg den fargen du ønsker.

Mønsteret ser kjempevanskelig ut, men det er ikke . Da har det blitt nok et pannebånd i perlestrikk , men jeg tilpasset . Unike trekrukker til planter strikket babyteppe drops. Så, når det ble kaldt igjen så rakk jeg opp perlestrikk -kanten på de korte ermene og. Lille Spire teppe er et tynt og luftig babyteppe , perfekt til å omfavne den lille. Det strikkes perlestrikk i bunn, sidene og toppen. Teppet strikkes frem og.


Hvit teppe i perlestrikk med kant i korall. Enda finere blir det med dobbel perlestrikk. Rillestrikket babyteppe.


Skal du strikke babyteppe eller vognteppe til en ny liten eller kanskje et koseteppe eller sengeteppe til de som er litt større? I Malkiakjolen har jeg brukt to varianter - dobbel perlestrikk rundt livet og enkel. Nå tenkte jeg at jeg skulle strikke et babyteppe , en enkel og grei firkant.


Du finner også videoer for rett, vrang, perlestrikk , avfelling og annet du. Babyteppe klompelompe merinoull dropsbabymerino babymerino. Stort og varmt babyteppe med mye struktur som også ser fint ut fra baksiden.


Instruksjonsvideo, strikk enkelt hullmnster og perlestrikk med fargeskift. Endelig ferdig med babyteppe Tynt garn og tynne pinner, så går det litt seint.

Sakte men sikkert går det fremover med babyteppe -prosjektet Heldigvis ser. Oppskrift på Baggy lue i perlestrikk. Det gir så fantastisk god stretch og. Jeg elsker perlestrikk ! Jakke etter egen oppskrift, strikket i DSA Pus med . Strikket teppe i perlestrikk. Gratis oppskrift finnes p Ravelry.


Tykt pannebnd med to fletter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения