fredag 30. desember 2016

Dåpsinvitasjon luftballong

To luker i himlen går opp. Selv femtrinns-raketter og kjernefysikk. Fotofix har eksistert siden tidlig 90-tallet og leverer personlige fotoprodukter som ulike fotokalendere og fotokort til enhver anledning.


I dag viser jeg et dåpskort jeg har laget på bestilling. Har lest bloggen din en stund nå og jeg liker det du lager. Har nå laget meg en blogg selv og har brukt din blogg som inspirasjon.


Dette kortet lagde jeg på bestilling før jul. Begynner å bli en stund siden sist, men har jammen. Puh, ser ut som det kan bli en stund til jeg lager noe til meg selv igjen!


Noen uker før dåpen ringte jeg min søster og hørte om hun hadde tenkt å lage bordkort. Fikk til svar at dæ har je. Så det ble faktisk TO dåpskort på Hannah:) Malen til dette. Sengehimmelen har jeg funnet opp og laget selv.


Dette dåpskortet er laget til følgende utfordringer:. Godt med litt inspirasjon, for jeg sitter akkurat og skal lage dåpskort selv. Det tok bare et år og to måneder før vi fikk opp noen bryllupsbilder av oss selv. Bedre sent enn aldri, sant?


Lag ditt eget takkekort, bryllupskort, konfirmasjonskort eller invitasjon! Hvis du er gjest, kan du læse mere om dåpskort her. Når dere bestiller her kan dere velge å designe hele innbydelsen selv , eller ta i bruk et av våre mange . Kortshop lager moderne dør- og husnummerskilt i tykt plexiglass. Lag en fotokalender eller familieplanlegger med personlige bilder og merkedager for året . For noen uker siden ble jeg invitert i dåp, og ønsket å lage et spesielt. Det er mange måter å lage dåskort på.


Man kan bestille dem ferdig . Har selv gitt bamsekort til både mamma, mormor og venninna mi på 25. Jeg blei spurt om å lage et dåpskort av en kollega på jobb, og her er resultatet. Hun har selv valgt ut motivet og farge på papirene, resten har . Etiketter: dåpskort , Lili of the Valley.


Du lager da så mye nydelig selv også! Jeg lager kort til en hver anledning, og gjerne personlige kort hvis det skulle være. For en stund siden fikk jeg spørsmål om å være fadder i dåpen til sønnen til min beste. Lager du kort selv når du skal i selskap?


Hva kan jeg skrive på kortet? Må lage stk dåpskort jeg og. Dåpskort Emms hobbyhjørne. Jeg tenkte hvis man skulle lage selv og trenger tips eller noe! Har forsøkt flere ganger, både i går og i dag, med å lage et passende dåpskort , men det har liksom ikke fungert uansett hva jeg har forsøkt.


Likevel ganske fornøyd med første eksemplaret jeg har strikket selv da. I går fikk jeg endelig rota meg til å lage dåpskort også, vi skal i dåp til . Staffeli-kort” som innebærer at de kan stå av seg selv. Selv jeg kan lage Vintage Shabby stil. På baksiden av tekstkortet har jeg printet et dikt som jeg selv.


Diktet fant jeg HER Korset fant jeg på . Begge to anser seg selv som kreative mennesker. Jentene lager alt av scrapbooking-produkter på bestilling, for eksempel dåpskort eller .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения