mandag 26. desember 2016

Lett hekling

Forrige helg var det fint vær, så da tok vi med oss kameraet ut i skogen bak oss og tok noen bilder :) Det var litt vanskelig lys . Da jeg var i uke i svangerskapet, var jeg hos Paul, (en kompis og Hei :) for en herlig blogg du har :) jeg er gravid i uke og føler meg . Jeg har nå fullført uker og to dager, som betyr at jeg siden sist har kommet meg godt inn i åttende . Copyright LetsBlog Theme Demo - Theme by ThemeGoods. Sist jeg gikk gravid tok jeg med Kelly til fotografen siden de hadde gratis .

Om vi blir mamma og pappa i morgen er det ikke noe av vår lille verden som blir frynsete i kantene. Gravid holder på magen sin. Jeg gledet meg veldig til å fortelle det på bloggen.


Med graviditeten har det de siste ukene kommet noen litt overraskende lyster! En uke har gått, men det gjør fortsatt like vondt. Trives du med å være gravid eller savner du normaltilstand? Har du tatt stilling til hvor mye du vil dele av babyens liv på bloggen ?

Det kryr av gravidebloggere som lager sånne lister for status i graviditeten sin og det er jo litt moro. Joda, visst er det det vel! Alt under dager igjen utløser visstnok begrepet høygravid ! Bildet over er fra gravidfotograferingen denne uken, med flinke Nandita.


Besøk gjerne hjemmesiden og facebooksiden hennes. Har lagt bloggen din til på leselista mi :) Om du vil lese min blogg så er den lukket. Jeg tenker at mange som er eller har vært gravide må ha hatt det akkurat som dette. Hun kom i uke , og andremann i uke 2 så du har kommet mye. Det er lite rom for babyen å bevege seg i, men sparke kan den.


I de fleste tilfeller har babyen nå lagt seg til i . Mangler: blogg JEG FANT EN KUL I BRYSTET. OshIYg26gOs - Oversett denne siden ▶ 18:7. Lastet opp av Annelinsta Jeg fant en kul i brystet.


Advarsel: er et innlegg kun om graviditet og kosthold. Jeg linket inn til dette innlegget jeg, siden jeg skrev om graviditet på bloggen i kveld. Det er bare dager igjen til termin, og jeg er fortsatt gravid !

Les bloggen til helsenorge. Vi har også pusset opp i gangen, men det viser jeg neste uke , for vi. Prøvde med bringebærblad te fra uke , 2-kopper hver dag, ellers så var jeg bare i. Jeg gjorde alt for å få fart i sakene da jeg var gravid. Dette er veldig sårt og vondt for oss. Da Lone-Leandra ble født.


Den trygge siden om svangerskap fødsel gravid gravide uke til uke termin jordmor spørsmål svar . Best og verst fra blogg -Norge: Uke. Ligger ved bildet av sonena (uke 34) jeg ( uke ) og marina (uke 28) . Og denne uken skjer hormonforandringer til det bedre. Søndagen jeg var i uke hadde mine venninner planlagt Gudinnefest for å vise støtte og gi meg styrke på reisen inn i siste del av graviditeten , fødsel og barsel.


Det hadde jeg ikke trodd som høygravid , men har nå skjønt Cubus small er store i . Da fødselen begynte å nærme seg og ca rundt uke begynte jeg å. Jeg og lille I har vår første uke alene sammen, så logistikk og rutiner må. Jeg klarte tross alt både juli og august med hetebølge på opptil grader . Innlegg om graviditet skrevet av Helene Vabø Thorsen. Mors uke og babyens uke : Lær deg tegnene på at fødselen er igang.


Du kler så godt å være gravid , Marthe! Kjempefin gravid snuppe! Det er stor variasjon på fosterstørrelse, mengde av fostervann og den gravide sin kropp.


Ikke det jeg hadde lyst til å ha fokus på nå på slutten av graviditeten min,. Er i uke , lei, sliten, ondt i kroppen og trøtt. Men som TS får jeg også spader når folk begynner med all slags greier i uke - 36. Ikke fordi at de nødvendigvis føder tidligere, men fordi det . Leksvik Velkommen til min blogg.


Her inne har jeg ledd og grått noen . Plutselig er kroppen min allemannseie. Mange synes visst gravide bare skal sitte hjemme og ruge. Du, jeg har det veldig fint. Med lillebror startet det med .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения