fredag 23. mars 2018

Redd for å bli gravid med kondom

Kondom fungerer både som beskyttelse mot kjønnssykdommer det eneste middelet mot det). SVAR: HeiHvis man bruker kondom riktig, er ikke risikoen for at den sprekker så. Jeg skal selvfølgelig ikke ha sex enda, men jeg er så redd for å bli gravid. Selv om vi bruker kondom (og vi bruker det riktig), så klarer jeg ikke å slappe av. Hvis du ønsker å gjøre det aller beste for å unngå å bli gravid , bør du vurdere . Hvis dere brukte kondom hele tiden under samleie og de ikke falt av og var hele etterpå er du trygg.


Redd for å være gravid etter samleie med kondom. Og jeg har lest at man kan få mensen Forde om man er gravid. Er imidlertid veldig redd for å bli gravid ved sex, spesielt om vi har samleie flere ganger. Likevel er jeg livredd for at det skjedde noe, at kondomet sprakk og at jeg nå blir gravid. Hvor stor er sjansen for at det skjer?


Hei, jeg er ekstremt redd for å bli gravid. Kjæresten min forteller meg at han er usikker på om han kom . Jeg skulle ha fått mensen for tre dager siden og har enda ikke fått det. Jeg har hatt sex ganger ca. Når kondomet sprekker gir det sjanse for graviditet selv om dere bytter kondom før kjæresten din kommer. Jeg er litt redd for at noe kan være galt.


Han hadde også på kondom. Er det fortsatt sjanse for å bli gravid ? Det å ha sitt første samleie er noe du vil huske resten av livet ditt og bør bli et . Jeg bekymrer meg veldig for å bli gravid ! Men jeg er redd for å bli gravid alikavel. Hei jeg å kjæresten min har hatt ett par ganger sex. Men er fortsatt redd for at jeg skal bli gravid. Hei, hadde samleie på torsdag og merket til slutt at kondomen hadde sprukket og han hadde kommt.


Er litt nervøs og redd for å bli gravid , takk for svar! For å ikke bli gravid så er det to ting du kan gjøre. Selv om det brukes hormonell prevensjon, er det viktig med kondom i tillegg for . Når man bruker kondomet konsekvent gjennom hele samleiet og kondomet ikke sprekker, så har man en god beskyttelse mot å bli gravid.


Kondomet satt også på hele tiden og datt ikke av. Da er sjansen for å bli . Begge to var med på det, men jeg er litt redd for at jeg skal bli gravid dersom han ikke hadde på seg kondom og jeg ikke går på p-piller. Hva er sannsynligheten . SVAR: HeiSiden dere brukte kondom , så har nok dette gått helt fint.


Hvis jeg blir gravid , kan jeg da oppsøke hjelp og få tatt abort uten å fortelle foreldrene mine . Jeg skjønner din engstelse for å bli gravid , da kondomet ble brukt feil ved det første samleiet deres. Sjansen for å bli gravid ved bruk av kondom er svært liten dersom man bruker den på riktig måte. Rull den på uten å kom borti med neglene, og pass på så den. Nei, du kan kan bli gravid ved ubeskyttet samleie eller om kondomet sprekker under samleiet.


Så dette trenger du ikke å bekymre deg over. Kan jeg nå ha sex med kjæresten uten å være redd for å bli gravid ? Jeg fortalte mamma at jeg likevel ikke ville føle meg helt trygg. Så hun har bestilt over nett . Uka etter hadde jeg sex igjen og vi bruke kondom men også uten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения