mandag 26. mars 2018

Hekle ugle lue oppskrift enkel

Hekle herlige ugleluer ! Luene heter Ulrik og Ulrikke, og du. Jeg skrev en oppskrift på en enkel lue til kusinen min i fjor vinter og jeg tenkte jeg ville. Oppskrift på heklet babylue. Denne luen er kjempefin, praktisk, og ikke minst enkel å lage.


I denne DROPS video viser vi hvordan man hekler en lue i halvstaver i DROPS Extra 0-929. Jeg fortsetter å bruke av restegarnskassa mi Diverse raske og enkle hekleri Bomull er også dette. May Lystad Johansen til Enda et uglehue. Dersom du strikker en lue etter min oppskrift , så hadde det vært kjekt om du linker . Hei og god mandag :) Etter at jeg la ut bilde av den rosa uglen i går fikk jeg veldig mange. Det er min egen oppskrift , og den er utrolig lett å hekle.


I tillegg for duoppskrifter på skjerf, luer , tepper, puter og mye mer. Vil du lære å hekle en enkel nybegynnerlue ? Hent opp gratis oppskrifter til baby fra Järbo Garn! Kam også lages med bare Kanin pris . Så det kommer til å komme flere innlegg om ugler , men ikke i dag. Her kommer oppskriften på ugle luen som flere har spurt etter.


Blomsten er laget etter oppskrift fra Garnstudio. Hurra, denne luen er såå fin syns jeg! Og så enkel og rask å lage! Jeg kom over en oppskrift på noen skjønne ugleluer som jeg ville hekle.


Når (nesten) fireåringen nevner at ho vil ha rosa uglelue , tar mor det. Denne lua er heklet i Drops Alpaca, etter en Drops oppskrift. Her går det i ugleluer om dagen, og denne er til en gutt på år. Legg igjen en kommentar. Titt innom her så finner du mønster på dette enkle , men utrolig praktiske kleenex etuiet!


Har lenge latt meg inspirere og imponere av denne. Koden for å hekle med kontrastfarge som mønster på bare et lite stykke av . Ribbon Ugle Matte - Hobbii. Teppe heklet i Mayflower Muffins i Granny Stripes mønster. Tubeskjerf, lue og pulsvarmere Se mer.


Kanskje du vil hekle et kosedyr - en søt kanin, frosk eller ugle - eller strikke et fint trekk til putene i sofaen? Her kan du navngi hvert enkelt prosjekt og samle de varene du trenger til hver oppskrift. Her kan du se viser hvordan du enkelt kan lage en enkel body-cowl variant ved rett å. Er det noen her inne som har oppskrift på disse populære heklede ugle luene? Hvilke luer er det snakk om? Jeg er absolutt ingen heklemester men akkurat denne var veldig enkel å . Forklaringer: lm = luftmaske.


Luen er heklet i halvstaver. Uglelue heklet i Dale lerke. En blogg om hekling og strikking og sånt. Jeg hadde lyst til å holde på med noe annet enn oppdrag på torsdag så jeg fant fram en oppskrift på en uglelue som jeg fant her:.


Har også fått en ekstra bestilling på en lilla uglelue fra en liten frøken. Et enkelt mønster å strikke og det går radig unna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения