fredag 24. november 2017

Smarte vitser

For alle dere som virkelig liker en tørr og intellektuell sans for humor, er disse klare vitser som er overraskende morsomme! Kan skille venner fra fiender: Babyer smartere enn du tror . Deretter reiser Bill Gates seg og sier: Jeg er verdens smarteste mann. Jeg humrer en del av slike på papiret - vitser , men det er ingenting som slår en . Morsomme vitser i hopetall. På eposten dukker det opp håpløse vitser. Og det fra kvinner med høy utdannelse og humor.


Felles for vitsene er gjerne at menn er dumme. I denne boken finner du en haug med smarte (og litt morsomme) ting du kan si i forskjellige situasjoner! Kvinner er ekstremt smarte , det fikk denne mannen smertelig erfare! Lille Per: Pappa, hvor kommer babyene fra?


Pappa: Å, de kommer fra storken de gutten min. Lille per: Det vet jeg vel, men hvem er det som knuller storken? Advarsel, noen av disse vitsene er for folk som har en så skrudd sans for. Alle barna var smarte , unntatt Lasse, han manglet hjernemasse. Smarte kondomer :).


Vitser Og morsomme Bilder. En blondine ankommer sykehuset med en flenge i ansiktet, og blir spurt hva som har skjedd. Jeg skulle hamre inn en spiker i murveggen med matpakken min . Dette smarte trikset vil du elske! Mange smarte bruksområder. Bruker du isbitbrett kun til vann?


Her har eg lakt ud någen blondine- vitser :p men for å ver ærlige så har eg. Mine vitser er kanskje ikke for sarte sjeler, så dere er herved advart, og leser videre på eget ansvar. Blonde gutter er ikke særlig smarte de heller. Her er det mange vitser om reklame, sportssendinger og sosiale medier – for å nevne noe.


For voksne er dette smarte vitser som treffer midt i . Alle uansett hvor unge eller gamle, elsker lese vitser. Denne boken er ment for uskyldige barn i grunnskolen og tidlig klasser. Samtidig er disse vitser like . Der hadde hun støtt på en vits hun ikke skjønte, og den handlet om. Donald er navnet på den tegneseriefiguren en ekstra smart svenske . Noen som har noen bra GROVE vitser ? Regner med at det finnes blondiner og svensker som er smarte også jeg.


Fra morsomme vitser , SMS vitser og morsomme dikt til vridd vidd og tydelig. Jeg er ikke i nærheten av det smarte , de gjorde bare meg til å le. Utenfor et lite hus stod en dum blondine, en intelligent blodine, Fantomet og Supermann.


Hva kaller du smarte blondiner? De var dumme, og vi var smarte. The Daily Show hadde alle. Rasistiske vitser på internett er en forbuden, men søt frukt.


Det er nettopp denne type vitser som er kjernen i hele filmserien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения