onsdag 29. november 2017

Hemmelig venn dikt

Jeg har hatt to runder med hemmelig venn i mitt liv. Vi gikk for sjokolade, små koslige lapper som hang på skapet, små dikt. På Ryenberget skole kan en lærer bli ønsket velkommen med rød løper. Slikt blir det godt arbeidsmiljø av. Eller jeg teiper igjen nøkkelhullet på kontordøren.


Jeg vil ha hemmelig venn -opplegg. Hva skriver du på kortet til din hemmelige venn. Flere resultater fra forum.


Til slutt ville ringen ble hel- og alle ville få en hemmelig venn og alle ville få vise hvem de var hemmelig venn. Laila startet med å lese et dikt. Vi hadde hemmelig nissevenn på jobb, og der skjedde det mye rart, kan man si.


Trenger du et godt sitat? Alle som vil være med legger dikt lapp med navnet sitt i en boks på lærerrommet. Neste tirsdag blir det høytidelig trekning av hemmelig nissevenner, venn så er . Lapper, dikt , fine ting å gjøre, si ? Alle går rundt og er så mistenksomme og vennlige på samme . Støtter forslaget om å gi solstråle- krus, lapper med smil til verden og den smiler til deg, sjokolade med nå blir du søt-lapp, dikt om hvordan . En hemmelig venn er en man er litt ekstra snill med i førjulstiden. Hemmelig Nissevenn på jobben.


I hennes femte bok og tredje diktsamling Min imaginære venn kretser korte, konsise dikt om ensomheten. Første del av årets bok introduserer . Et kort dikt om hva som jeg mener er en ekte venn. En god venn , ved min side.


Dette diktet er til min gode venn , hun har alltid vær der. Og vil alltid være der :-). Jan avslører at han har en hemmelig venn og Einar er irritert på biler. Som ble en hemmelig venn.


Hos den var jeg alltid trygg. Der kunne jeg gråte og le. Den visste og skjønte alt og brydde seg aldri om hvordan ordene falt. Gjennom en uke er man hemmelig venn med den som står på lappen, dvs.


Barnas beskrivelse av en god venn kan lages om til et eget lite dikt for . Apen Alfre sendt hjem. Jeg klarer ikke å ha det godt seksuelt med kjæresten min s. Dikt : Kjærlighet fra en venn s. Hilsen fra en tidligere bruker. Ett nyydelig kort med en vakkert vår dikt inni. Så tusen takk til min hemmelige venn.


Rett før jeg sluttet i gamlejobben, så sto der en søtsøt pakke med et lys, . Det betyr at det vert kolonnekøyring på kvelds- og nattestid. Temaene i trubadurdiktene. Og jeg håper du er min venn for bestandig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения