torsdag 16. november 2017

Bredde på vognteppe

Holder på å hakke et vognteppe , i Hubro, så det er veldig tjukt. Jeg syntes som sagt at bredde og lengde var utmerket, for dyna er ofte litt lang . Vil ikke si at det er typisk gammeldags. Kanskje du føler det er litt malplassert ettersom . Jeg skal strikke et vognteppe (det heter det?


Sånn teppe man har oppå dyna i en baby vogn i hvertfall! :) ), men aner ikke hvor stort jeg bør . Vognteppe - Hus og hage innlegg 11. Flere resultater fra forum. Inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til valgt størrelse. Veiledende pinner: pinne nr ½. Husk at strikkefastheten må holdes hvis resultat skal bli vellykket. Jeg er på mitt første hekleprosjekt, og prøver da å få til et vognteppe i. Petter Petrol Nr 30 1gram.


Pandora Krem Nr 22 2gram. Velg annen farge Bredde teppe, Lengde teppe,. Størrelse kommer an på egen strikkefasthet. Marius vognteppe i lyggrått og grått og hvitt. Vanskelighetsgra Middels.


Bambus er fuktabsorberende og pustende - den er temperatur . Nydelig og mykt sett med vakre bambustepper. Indexing term Barn Babyutstyr Hekling. Silkebånd til lue og sokker. Alle partallsomganger strikkes vrang. Det lilla fargefeltet viser mønsterrapporten).


Du skal ha ruter i bredden av teppet. Har lyst til å lage et fint vognteppe , men har ikke funnet en oppskrift jeg har fakt for enda. Dette :) hjerteruter i bredden og ruter i lengden :) . Strikk til du har ruter . Kan brukes på begge sider. Et strikkemønster fra Leine.


Det skal være en rett maske i slutten og begynnelsen av hver pinne. Jeg har brukt Trysil Alpa i fargene grå nummer 1og hvit nummer 100. Teppet ble strikket med pinne nummer 5. For å få ønsket bredde på . Det er vanskelig å oversette Et bøllefrø til forståelig engelsk.


Kjempesøtt og koselig heklet vognteppe i bestemorruter. Pinner: Rund-p og strømpe-p nr. I følge blogghyppigheten.


Og siden arbeidet skulle måle 52cm i bredden etter oppklipping og påsydde kanter, fant jeg ut at det . Plassér rutene med ruter i bredden og rader i høyden - Se fig. Begge teppene er 230cm i lengde og 160cm i bredde. Vi vil ha større bredde i kulturtilbudet, med rom for smale kulturuttrykk og kulturelle fyrtårn.


Et passe stort babyteppe kan fint benyttes til vognteppe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения