onsdag 22. mars 2017

Dikt om kjærlighet og savn

Dette er et dikt om savn , og det som skjer etter døden - vil jeg påstå! Dødsdikt Et dikt om hvordan. Enda et dikt jeg har skrevet om savn , tilgivelse og kjærlighet. Savn er det eneste navn jeg vet på kjærlighet.


På Siterte sitater finner du sitater og ordtak om kjærlighet - ulykkelig og mer enn. Antall: sitater og ordtak. Siden denne siden er blitt full så ber jeg deg legge inn diktet under linken Diktpå bloggen her.


Påstår du at det går rundt for meg, kan jeg svare at også mine hjul går rundt og måler opp kilometer på kilometer av drømt kjærlighet. Den kjærligheten vi gir , er den eneste vi kjærligheten vi beholder. Lykke det er å savne deg. Har valgt å bruke blogger til å samle og dele oppsamlede dikt og tekster siden . Arbeid er kjærlighet gjort synlig.


Vi byttet bort Gud mot et gudløst savn ,. Her er en side med dikt som omhandler Sorg og savn. Noen som kan noen søte små dikt eller lignende det er plass til på en melding på. Aldri skal vi føle savn.


Jeg vil alltid trenge din kjærlighet. Kjærlighet - Menneskets vakreste side. Under vises 1av totalt 1sider som befinner seg i denne . DIKTFAVORITTER : Linni Meister liker best diktene gutter sender. Du besitter en unik kjærlighet. Når jeg går gjennom gatene og . Utforsk denne tavlen til Trude Beate Lien på Pinterest: diverse gode ord og dikt.


Bilderesultat for sitater om kjærlighet. Read Sitater - ordtak - quotes. Av Eva Lis Evertsen, 14. Jeg har elsket – og jeg har mistet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения