tirsdag 18. september 2018

Kjørepose sandnesgarn

Utforsk denne tavlen til Beate smelror på Pinterest: strikket soveposer. Denne vognposen ble påbegynt en god stund før Mini kom til verden. Den er strikket i Drops eskimo og oppskriften er hentet fra garnstudio . Eg har strikka vognpose til Jenny. Den brukast når vi vil ha noko litt lettare og luftigare enn lammeskinnsposen, men ikkje .

Da har dukka fått sin egen vognpose Den er laget uten oppskrift så det ble litt . Garnpakken inneholder 4g garn og oppskrift. Jeg tok utgångspunkt i en oppskrift på vognpose i boka Sy til barna av Mari Melilot, men gjorde en del justeringer, da jeg ønsket en helt tynn . Noen som har strikkeoppskrift på kjørepose eller vognpose? Jeg har strikket en annen fra samme brosjyre-serie, men er for talentløs til å . Jeg elsker enkle design, kort som ser lekre ut uten alt for mye innsats. Med nydelige dies går det som en drøm å få til profesjonelt uttrykk.


Oppskriften har jeg funnet i boka Myk start av May B Langhelle.

OPPSKRIFT - Legg opp 2masker på rundpinne 5. Start med fremsiden, legg opp masker på pinne strikk en omg. Mine hjemmestrikkede vognposer ( oppskrift ). Hjemmestrikket vognpose med dundyne. Andre som har strikket vognpose etter inspirasjon fra RisaRosa. Ingen informasjon er tilgjengelig for denne siden. Jeg synes de vognposene fra risarosa er nydelige, men alt får dyre!


Ingen av dere som har oppskrift på en slik vognpose eller lignende? Kun strikket etter eget hode. Baby babystrikk trilletur utpåtur vognpose. Forslag til andre oppskrifter.


Inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til valgt størrelse. En vognpose til bagdelen er et must til alle små babyer, innerfor i myk ull. Fantastisk fin og unik vognpose.


En pose som kan gå i arv. Ikke tid til å strikke ?

Da kan du kjøpe de ferdige RisaRosa vognposene. Baby pose – Michelle L-Holder. Leveres som garnpakke med garn og oppskrift. Strikkepakke - Grå og hvit Et Fotografisk . Posen blir strikket slik: Rygg og forstykket nederste del hver for seg, videre . Hun spurte om vi ville ha noe strikket til Philip, å da kom ønsket mitt i oppfyllelse :-) Så hun. Vil ha en sånn me hull til selene og som man lukker igjen etter å ha lagt barnet . Veiledning til Garnmagasinets oppskrifter.


B20-Jakke i Baby Panda, 3-mnd (Utfordrende strikke - og hekleteknikk for B20-Babypose i Baby Panda (dobbel), 3-mnd. Denne mjuke og gode babyposen skulle eg strikke til Tobias, men blei aldri. Brukte ingen oppskrift på denne, så den blei til mens eg strikka. Oppskrift og materiale ble kjøpt og jeg skulle klare det hele i løpet av . Men om du liker å strikke er vel sannsynligheten for at du ikke kan vente til å planlegge et.


Et tredje plagg som kan være et fint strikkeprosjekt er babypose. Det er ikke spesielt vanskelig å strikke fletter, det jeg ser for meg kan være litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения