torsdag 20. september 2018

Bordkort diy

Selv om Anna har vært vertinne for mange festlige sammenkomster, gjør hun det til en dyd å fornye borddekningen gang på gang. DIY - lage ting til dåpen selv. Tips til hvordan lage bordkort til dåp selv. Det vil først komme informasjon om bordplassering, deretter om bordkort. Dekorasjoner, bordkort , invitasjoner, servietter og.


Temaer for bloggen er DIY (gjør det selv) og hverdagslivet. Mai er full av festdager med både bryllup, konfirmasjoner og 17. Lag din egen vri med et personlig bordkort. For dere som etterhvert kjenner meg ganske godt her inne, så kommer det ikke som et sjokk at 1: jeg har laget bordkortene selv og ikke bestilt . Her er våre beste ideer. Ved godt at det er lang tid siden at jeg har lavet en video har ikke rigtig haft tid når det lige.


Skal De ha bryllup eller en annen festlig begivenhet, så gir Anna inspirasjon til årets bordkort og. DIY : smukke og nemme bordkort til din næste fest. Tag borddækningen til nye højder ved at gøre dig ekstra umage med de små . For noen år tilbake delte jeg bordkortene jeg lagte til lillebror sin konfirmasjon. De ble laget som skjorter med slips og navn på.


Foto: Marianne de Bourg. Jeg fargela kortene i farger som matchet bordet (smart ikke, sant?), deretter klippet . Strikking, DIY , oppskrifter, smarte tips. Trenger du inspirasjon til flotte bordkort til festligheter denne våren? Da må du se disse flotte og artige bordkortene laget.


LÆS OGSÅ: DIY : idéer til bryllupsinvitationer du selv kan lave. DIY brette servietter til konfirmasjonen, enkelt seil, dobbelt storseil, serviettholder og mer. Lav selv bordkort og giv din borddækning et personligt præg.


Lav kreative bordkort , der passer til din fest. HEJ :) Mens Christina er på “barsel” har jeg fået lov til at få lidt taletid her på domænet. Gelpenner av god kvalitet og i forskjellige farger er perfekt til å skrive på bordkort invitasjoner og brukes til andre spennende prosjekter! Du kan lave bordkort i alle materialer, former og farver. Prøv at gøre det så personligt som muligt.


Det er lidt hyggeligt at lave sine egne . Det finnes ikke et fasit svar. Denne gangen vil jeg derfor vise . Ballongbue DIY – Hvit og perlemor. Er det noen her som har laget bordkort på pc? Jeg liker best å lage ting på. Hvordan gjorde dere det?


Bordkort natur med hvit bladgirlander. Rødt, hvitt og blått må man jo ha på bordet denne dagen. Zara og jeg har laget enkle og fine bordkort av farget kartong og blomsterpinner.


Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Dåpsinvitasjon Invitation - DIY. Til Villys navngivningsfest havde jeg lavet de fineste bordkort. DIY bordkort fra Sukkerdrøm sin bogg. De var en del af bordpynten og det endte med at blive så godt.


Vi beklager, men ingen resultater ble funnet. Kanskje du kan finne relatert innhold om du søker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения