torsdag 27. september 2018

Babyteppe strikket på skrå

Tulla har et rillestrikket teppe som jeg elsker - og siden jeg får mye spørsmål om. Du skråstrikker med dobbel trå og det måler ca 1xmeter. Et fint og luftig babyteppe som er superlett å strikke ! Det blir en fin skrå effekt av rillestrikken. Garn: 1gram Ninapetrina Bluefaced Leicester .

Babyteppe - strikka på skrå. Oppskrift: Strikk til nøstebarn av Kathrine Gregersen. Anten kan du strikke det på skrå : du byrja nede i eine hjørna, aukar . Jeg har strikket med nøstebarn Askeladden tråds, enkel trå Drops alpaca enkel trå Holder på med et i Kauni nå.


Har strikket alle på skrå. Har ikke strikket på skrå da… heklet enkel kant rundt og da holdt den . I denne DROPS video viser vi hvordan du strikker et rillestrikket teppe fra hjørne til hjørne. Jeg skal strikke et babyteppe på skrå.

Her er oppskriften: Legg opp m. Er dette enkelt å strikke ? Mor Signes babyteppe innlegg 14. Flere resultater fra forum. Mange setter kronen på mesterverket med en fin heklekant rundt, og vi har senere laget en oppskriftsvariant strikket på skrå med hullkant. Lager et skrstrikket mor signes babyteppe i miniutgave. Det skal Lvejenten fr til dukkene sine til jul.


Eller du kan strikke på skrå og få en fin hullrad rundt hele, veldig fint det også. Til mor Signes babyteppe går det med 200g. Jeg har også strikket ett på skrå , men jeg syns det var vannskelig å få fin.


Jeg heklet i tillegg noen søte blomster som jeg festet på teppe. MEN denne kluten er strikket fra hjørne til hjørne, noe som kanskje er litt uvant for noen av dere. Derfor er det også litt trinnbilder til denne . Videoen viser strikketeknikken benyttet til Toras babyteppe fra boken Strikk med Tora.


Jo, det som strikkes på skrå i Strikk til Nøstebarn har hullkant. Jeg prøvde meg på et nytt teppe for litt siden. Det er babyteppe med holrad strikka på skrå fra Nøstebarnboka.

Jeg brukte nøster Drops Lima . Granny på skrå – Sofateppe. Et skjønt og lekkert teppe , heklet i Lollipop garnet. Norges mest fargerike babyteppe , som er heklet i vårt helt eget Rainbow . Når du strikker frem og tilbake på rette pinner, kalles det rettstrikk eller rillestrikk. For de som ikke vet hvordan man strikker avlange tepper fra hjørne til hjørne.


Labels: baby, barn, holst supersoft, nøstebarn, teppe. Jeg liker også best de som er strikket på skrå. Evelyn lager lunsj til de eldre på bo- og servicesenteret. Så når vi var til Florida satte eg i gang med ei enkelt koseprosjekt, nemlig eit babyteppe. Superenkelt om du kan strikke rett og vrang.


Mangler: skrå Lett som ei fjær - elle-melle maritselle-melle. I fjor vår strikket jeg et annet teppe av restegarn, det er mye brukt og godt. Veldig fint med skråstrikket teppe , og fargene er jo aldeles perfekte. Du starter på stripe og strikker til stripe 10.


Mønster: Teppet strikkes i remser med striper. Når stripe er ferdig starter du på nytt igjen med stripe osv. Leter du etter billige fly fra Sandnessjøen til Krakow?


Stol på Travellink og søk etter restplass-tilbud på fly, gode reisetips og mye mer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения