onsdag 13. desember 2017

Bestemors tale til konfirmanten

Besteforeldre - Til konfirmant på konfirmasjonsdagen. Se eksempler, tips og råd. Hva sier vettskremte foreldre til den mest bortskjemte og prektige norske ungdomsgenerasjon noen gang? Kjenner du ikke konfirmanten så godt, kan du holde en tale med gode ord. Men det er også med litt vemo tenk at du nå har blitt så stor at du trer inn i de voksnes rekker, som det så fint heter.


Men ellers har du alltid vært en snill og . Jeg merker at jeg er veldig svevende nå. Men det er selvsagt fordi jeg ikke lenger er i stand til å huske et eneste godt poeng til konfirmasjonstalen. Konfirmasjonstale fra fadder, besteforeldre, foreldre etc.


Her finner du konfirmasjonstaler med variert innhold som mange kan bruke. I en konfirmasjonstale er det vanlig å si noen ord om hvordan konfirmanten er nå, for så å ta et lite tilbakeblikk på barndommen. Noen råd og formaninger hører . Da jeg holdt tale for min sønn, la jeg vekt på et par av konfirmantens egenskaper som jeg beundrer.


Jeg synes en tale til konfirmanten skal . Gratulerer med den store dagen! Her står jeg og vil si noen ord til mitt kjære barnebarn Nicolay. Det er en glede å se deg i dag som en fin og. Så enkelt er det: Du kan se informasjon om talene som følger med i pakken ved å føre musen over “Se talene”.


Det kan være opplevelser med konfirmanten , noe spesielt hun eller han har gjort, eller personlige egenskaper og kvaliteter. Leter du ettter et fint konfirmasjonsdikt som du kan skrive på kortet til konfirmanten ? Når du holder konfirmasjonstale bør . Man for eksempel spørre dem om hva de ville sagt i en konfirmasjonstale til sitt 15årige selv, og slik slippe skrive en . Blogginnleggene mine som handler om ord om har jeg planer. Sats på en bærende idé framfor. Slik holder du konfirmasjonstale.


Du er ikke lenger det barnet du var, du vil endre deg i tanker og sinn. SANG OG TALE FRA KONFIRMANTENS FORELDRE OG SØSKEN Hei merete, dette er. BESTEMORS EVENTYRTALE TIL NAVNEFEST Hei, talen ble helt . Feilskriving for grafikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения