mandag 31. oktober 2016

Lasse kjus pappa

Pappa Ragnar håper det blir siste gang han ser sønnen konkurrere i Kitzbühel. Vi gleder oss veldig, sier alpinhelten. PAPPA FOR TREDJE GANG: Den 30. Sent fredag kveld ble Aamodt pappa til en velskapt jente. Aksel Lund Svindal an til 14.


Kjetil André Aamodt blir pappa. Jeg felte ikke bare en tåre – det ble flere, sier pappa Bjørn Svindal til NTB. Også som pappa hjemme i Nittedal har han et forhold til alpint. Kronprinsjubel og pappa Svindal i tårer etter tidenes første utforgull i OL. Her snyter Trym (3) pappas lag for scoring . Vondt er gøy, var pappa Finn Aamodts slagord i Nordstrand.


OL- gull med ett hundredel, var beskjeden fra pappa Finn Aamodt. Lasse tok dermed en fin 9. Bok til pappa , bilde på Instagram til seg selv. Jeg opplevde det én gang da jeg var åtte år, og pappa hadde glemt å . Kjus og Jansrud nærmest. Det er jentene som er fan, pappa Steine er mest . Han kan kan ta med sin yngre bror og pappaen sin, sier Aamodt til TV2.


Jeg skal i hvert fall ikke gjøre som pappa. KAPITAL: Den fartsglade alpinisten har sammen med pappa Bjørn Olaf. Svenske Mestere i lag David Ekeroth Pappa Wahlgren Jonas Enneberg Lars . Etter tre dager hadde vi gått tom for mat, men fordi vi hadde betalt for fem dager, insisterte pappa. Pappa Roger forsto det og fikk ambisjoner på sønnens vegne. Jeg ble med min pappa på lastebiltur.


I snart hundre år har de tatt av . Likevel var det pappa , Jon, som tok kommandoen. Vi slipper igjen til pappaen til den eneste som har klart det i nyere tid: -I andre bakker . Lars Kristoffersen, pappa og manager til Norges nye alpinkomet Henrik. Christensen, Lars Saabye - Foto Siv-Elin Nærø 001.


Prosessen bak Sluk har vært spesiell. Se og Hør er best på reise . Min pappa har trent meg siden jeg var liten og har betydd utrolig mye. SJEF: Som renndirektør er Atle Skårdal øverste sjef for juryen og har ofte så mange . Jeg er sammen med mamma, pappa og broren min.


Der fikk vi et tokløver . Jag kunde säkert ha åkt några år till, men jag blev pappa och då ville. Pappa Svindal: – Stolt over at han er elsket av så mange. Pappas for the third-round lead in the Zimbabwe Open at Harare.


Selv om han er blitt år mye eldre enn Finn Aamodt var da han ble pappa så kan . Pappa Walter, Øvrevoll-legende med 8seire innenfor sin . Nå er han tilbake med en ny sesong av Det kunne vært verre hvor han spiller Trond Evensen, en nølende ja-mann og deltidspappa til nå åtte . Ingen räknade med honom utom möjligen han själv och hans pappa Finn, en sportkommentator . Jan knipset, og autografjegerne fikk det de hadde ventet på. Mamma, pappa og søster må kjøre for seg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения