onsdag 30. mars 2016

Hekle babytøfler

Disse babytøflene er det perfekte hekleprosjektet om du ønsker å lære å hekle ! Heklet tøfler til baby i DROPS Alpaca. Første rad hekles slik: fm i 2. You can make these little baby-booties all by yourself. My E-book includes a step -by-step guide with a lot of pictures.

The manual is written for booties with the . Her om dagen kom jeg over et fantastisk mønster på hekla tøfler på etsy. Husker desverre ikke navnet på butikken jeg fant . Dette må du hekle om du aldri har heklet før. Sitter i solveggen på hytta og henter krefter etter en lang måned med oppussing i heimen.


Her hekles det på vaskekluter til . Og heklenål 4(mener jeg).

I denne DROPS video viser vi hvordan basis oppskriften er på noen av våre tøfler (hurtigspoling). Er fornøyd med at det iafall ble ett par boots. Oppskrift på heklede tøfler ! Nå skal dere endelig få oppskriften på de heklede tøflene som så mange av dere har etterlyst! Den enkleste Tøfler-en tilbyr.


Jeg rakk ikke å få lagt . Stine Marie lærer deg å hekle på 1-2-i episode av Heklekroken. HEKLESERIE: I denne serien kan du. I denne videoen lærer du hvordan du skal hekle luftmasker, kjedemasker, fastmasker, halvstaver og. Kansje ikke like spennende å se disse tøflene lengre. Men jeg holder på med store hekle prosjekt, en hel dress, og en sparkebukse i stor str.


Disse har jeg heklet , og jeg er nybegynner. Hekle bordskåner oppskrift følger med. Hent opp gratis oppskrifter til sokker og tøfler fra Järbo Garn!


Her finner du gratis strikke- og hekleoppskrifter til ulike typer av sokker, tøfler og leggvarmere – alt . Find denne og andre pins på Hæklet baby- og.

Har prøvd meg på disse skoene en del ganger nå og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal hekle for . For ei stund sida fant jeg den spennende oppskriften her, på tova tøfler. Hvis du kan å hekle fastmasker, klarer du denne oppskrifta. Hæklede babysko fra Hendes Verden. Du finner også oppskriften i hennes blogg. Heklede tovede tøfler er gode og varme på føttene.


Selv om de blir litt våte så holder de deg varm. Skjønne babytøfler i alpakka (3- mnd) Fri frakt! For noen år siden heklet jeg Hexagon babytøfler til søte små jenter! Evt gjør du hele greia en gang til for å få to tøfler :P Oppdaterer med bilder etterhvert.


Hvis du ønsker å lage nydelige hekle kvinners tøfler for barna av dere selv, er du heldig å være her. Innlegg om Hekling skrevet av Mathilde. Til babyteppet fra forrige innlegg, lager jeg noen matchende babytøfler.


Hvordan hekle en tøffel fra tåen, bak til hælen og opp skaftet. Babytøfler kan lages på så mange vis, og disse kjempesøte heklede tøflene har fått form som små dyr. Hvilken dyretøfler er din favoritt? Det går heller ikke mye garn til slike tøfler, så derfor er dette fine prosjekter for å få brukt noe av .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения