fredag 18. mars 2016

Clearblue terminkalkulator

For dager siden - Svar på to spørsmål, så skal vi regne ut barnets fødselsdato. Finn ut når barnet skal komme basert på datoen for siste menstruasjon. Prøv vår kalkulator for når du. Clearblue digital ukeindikator 1. Flere resultater fra altformamma.


Oversikt over ulike terminkalkulatorer - Små barn som sultestreiker https://denvoksnemamma. Kortfattet oversikt over de viktigste datoene. Termindato juni 2014. Heisann I følge terminkalkulator er jeg 5+nå, men clearblue digital viser 1- litt usikker på hva jeg skal følge med tanke på legetime ? Graviditetstest eller terminkalkulator ? Hjelp - beregning av termin ved lang syklus 25. Noen som har fått tidlig ul?


Tror jeg kan melde meg inn her :) 29. I følge terminkalkulator så skal jeg være i uke i dag (5+0). Jeg skjønner ikke helt . Tok en CB digital som viste 1-i går ettermiddag Skulle ikke den ha vært på 2-3 . Ikke noe er for flaut å spørre om! Mammaer og andre gravide svarer deg.


Du må finne terminen din med en norsk terminkalkulator , så trekker du fra en . Sjekk det nyeste innlegget om terminkalkulator ved å trykke på . ClearBlue med fargeindikator på apoteket. Enkel graviditetstest for deg som vil finne ut om du er gravid så tidlig som mulig. Dette er vår mest følsomme test og du kan begynne å teste allerede dager før .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения