onsdag 23. januar 2019

Vognpose stoff og stil

Jeg har sydd en vognpose på oppdrag fra en venninne, og den ble. Alle stoffer er fra Stoff og Stil , innerstoffet er bomull, og ytterstoffet er deilig . Jeg tok utgångspunkt i en oppskrift på vognpose i boka Sy til barna av. Du sier Jersey stoff, men inne på Stoff og Stil sine nettsider finnes det . Jeg bestemte meg da for å sy en vognpose til hans andre vinter.


Stoff: Flanell fra etsy og ullfilt fra stoff og stil. Jeg hadde alt fra fleece, bomulstoffer og cordfløyel utenpå. Hvilke stoff t vognpose anbefaler dere å bruke?


Dere som har sydd vognpose 5. Flere resultater fra forum. Vognpose - Min lille verden lillefruvims. Prosjektet jeg begynte på idag var en vognpose.


Var forresten på stoff og stil her om dagen og der kan man gå seg vill gitt. Kikket på sidene til stoff og stil , men de hadde ikke mønster. Kjenner at jeg ikke orker å skulle finne opp et mønster selv, så kanskje noen her . Prinsessete vognpose :).


Design for å bestille stoffer, og endte opp med å sy av stoffet Slott sammen med et lilla bomullslerret fra Stoff og Stil. Endelig ble det tid for nok en husmor ferie hjemme hos mor, så var det bare å ta turen innom stoff og stil for å kjøpe stoff:-) Selvfølgelig så måtte . Var på Stoff og Stil for nokre veker. Kjøpte diverse stoff med planar. I og med at den første posen jeg laget ble litt smal måtte jeg lage en til.


Jeg snek meg med da Helene skulle på stoff og stil og fikk rasket med . Handlet stoff på Stoff og stil og til for brukte jeg en sommerdyne. Todelt vognpose etter mønster fra boken Made by me og stoff fra SS. Uglekjole Stoff fra Stoff og stil Bomull med ugler Ribb stretch, aubergine Mønster eget mangler knapper, må finne noen som passer nest. Ny-stil-Barnevogner-Sittevogner.


Sy deg en lett sommerkjole med deilig viskose jersey! Utvendig stoff : 1 polyester. Fôr: 1 økologisk bomull.


Så da gikk turen til Stoff og Stil på Tiller for å kjøpe alt jeg trengte og ikea. Men stoff og stil har nettbutikk og. I går var jeg på Stoff og Stil i Drammen for å handle materialer til oppgaven jeg. Andre forslag til stoff utenpå en vognpose til vinterbruk. Jeg fikk spørsmål om jeg ville sy en vognpose til en liten kar.


Mannen min måtte bli med meg på stoff og stil og finne stoffer. Vært i Sverige på Stoff og Stil. Og her er noe av det jeg har sydd så langt av. Home made DIY av Monica Sæbø.


Først og fremst skulle jeg ha stoff til en mei tai til Hege, og til vognpose til Marie. Så klart ble det litt mer . Voksi, inviterer til en personlig stil med et snev av lekenhet. En uke over termin, sydde jeg en bitteliten vognpose til den lille gutten vi ventet på. Stoffene er kjøpt hos Cia´s Palette, stoff og stil , og noen har jeg fått av min.


Dro til Stoff og stil og dro (felles)kortet! Knapper som sagt fra Kam, glidelåser (veis delbare, to stk, hver på meter) fra Stoff og stil , og rundstrikk (tror den var eller mm tjukk) og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения