torsdag 24. januar 2019

Strikkeoppskrifter sokker med mønster

Velkommen til DROPS Design! Her finner du mer enn 120. Gratis strikkeoppskrifter og. I fjor kom Jorids populære vottemønster seg over i bokform, og i år er det sokkenes tur!


I Den store sokkeboka finner du. Mønster til både skiløper og slalomkjører er inkludert. Includes pattern to cross country and . Silja, Ida, Senja, Adore. Har du mulighet til å strikke et ekstra par sokker ? Skift til pinne nr ½ og strikk mønster A. Miniraggi, Mellanraggi, Raggi eller Soft Raggi. Vilket raggsocksgarn du än väljer så hittar du en gratis sockbeskrivning på vår hemsida!


Når vi skal strikke vanlige sokker er det greit å velge et passe tykt garn. Gå inn på Garnstudio, søk på sokker , du får opp rikelig med mønster. Alt er søkbart, så her er det bare å sette i gang! Garn: sisu ( ull, nylon, gram = ca 1meter).


Anbefalt garn: Sterk fra DSA. Plaggene kan strikkes i større eller mindre størrelser ved bruk av tynnere . Mønsterleik sokker er veldig morsomme å strikke. Navnet gav seg selv, her har jeg leika meg med små mønsterborder som jeg har strikket i . Blogg med strikkeoppskrifter , finn strikkemønster på votter, luer og annet strikk! GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER.


Du kan velge å strikke dem med mye mønster om du ønsker det, men er par helt enkle, ensfargede sokker varmer også godt. Og når du har fått litt trening så kan . Et ordentlig hyggelig ord. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner.


Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland. Hilde Fjellberg Aas har laget et eget mønster til sine sokker ,i inspirert. Hilde har en egen blogg der hun legger ut strikkeoppskrifter og arbeid . Men jeg forbereder meg og har strikket nye sokker. Oppskriften er også ferdig, den.


Etiketter: sokker , strikkeoppskrift , strikking . Dette babyteppet har nydelig mønster. Norges største portal for kjøp og salg av strikkemønster, strikkeoppskrift og heklemønster. Strikke sokker til barn: Spiralsokker. Kjøp e- mønster direkte fra dyktige designere som legger ned masse tid og kjærlighet i sitt håndarbeid. Se garn, pinner, heklenålar og tilbehør fra Järbo Garn.


Last ned gratis strikkeoppskrifter og hekleoppskrifter. Har du strikket en hel kuvøse bestående av et par sokker , en lue, en genser og et . Denne måten å strikke sokker på lærte jeg for ca år siden av min mor. Jeg har strikket sokker etter andre teknikker, men vender stadig . Utvalget av strikkeoppskrifter er aldri dårlig, men det er ikke nødvendigvis så lett å finne gode mønstre som samtidig er gratis. Et par nye sokker har det blitt, jeg bruker ullsokker nesten hele året så da.


Jeg er ikke dreven på å skrive ned mønster men gjør et forsøk. Men oppskriftene er dyre, og jeg hadde forventet å få flere størrelser per oppskrift, i det minste sett hvilken str. Mange kaller strikkeoppskrifter for strikkemønster. Besøk oss og finn flotte strikkeoppskrifter for voksne, . Jeg mener å huske at det står oppskrift på sokker inni magebeltet på noen merker raggegarn, kan du sjekke om det står noe på det garnet du . Twinkle Toes by DROPS Design - Julesokker Vinrød med mønster.


Inkluderer strikkeoppskrift og Hip wool garn. SE ALLE Stikkord: Garnpakke, strikkemønster lester, strikkeoppskrift ullsokker, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения