mandag 31. desember 2018

Stor pepperbøsse

Bruk som vanlig strømpepinne eller settpinne. Hvordan strikke sokker med tåa først! Med Neko revolusjonerende strikkepinner blir det enklere, raskere og mer moro enn noen gang å strikke sokker , luer og ermer!


Den buede designen gjør at du . Rundpinne til å strikke sokker - gjerne med magic loop!

To pinnetykkelser - mm og mm. Fixed circulars from LYKKE. Both are inches, and to needles . Legg opp med en rundpinne , flytt så halvparten av maskene over på en annen rundpinne.


Hader normalt at strikke sokker , men det er så meget nemmere nu. Jeg liker enkel, lettvint strikking. Strikking er lett som en.

Her er oppskriften jeg bruker når jeg strikker sokker ! Litt har jeg lært av min. Hvilken pinnetykkelse du skal bruke avhenger av garnet du strikker med og hvilket. Magic Loop egner seg til mye.


Addi-pinnene, men selve. Her strikker vi to sokker på én pinne. Det er godt å bli ferdig med begge. I denne DROPS video viser vi hvordan man kan strikke rundt med rundpinner.


Enda artigere er det kanskje at de strikket fra tåen og opp. Sokker kan strikkes på mange ulike vis, og en av måtene er å gjøre helt omvendt av det man vanligvis gjør, og strikke sokkene i fra tåen. Sett av halvparten av maskene (28) på en rundpinne – eller noe annet som gjør at du.


Dette er en rund og flat tå, egnet for sokker til voksne. Hans er passert, så ullsokker på beina er kjekt å ha. Det magiske er egentlig ikke så . Spiralsokk, enkel å strikke – helt uten hæl. Har du lyst til å strikke deg et par deilige sokker ?

Eksempel vrangborder, sokker og votter. Nå er det printet ut på papir og jeg er klar for å strikke litt babysokker ;). FORKLARINGER Sokkene strikkes fra tåen og opp, begge sokkene parallelt ved hjelp av. Jeg har fått endel spørsmål om hvordan.


Jeg skal forsøke å forklare så godt jeg kan. Når du strikker frem og tilbake på rette pinner, kalles det rettstrikk eller rillestrikk. Derfor strikker jeg nå konsekvent sokker på lang rundpinne ( 1cm) og med metoden . Lyst til å strikke hals på rundpinne ? Her er løsningen: verdens enkleste sokk - med steg-for-steg-bilder.


Her har vi strikket fram og tilbake på rundpinne , pinner til tåen Garn: Sokker med Viking sportsragg vekt pr par ca 1gr. Så lærte jeg meg å strikke sokker med denne veiledningen. Sokker er et kjempefint prosjekt når du bare har lyst på et lite, enkelt prosjekt å strikke på som ikke krever så mye tenking. Du kan velge å strikke.


Med disse rundpinnene kan du strikke sokker uten å bruke settpinner eller lang rundpinner ! Min favorittmåte å strikke sokker , votter og ermer på er med magic loop - teknikken med lang rundpinne. Jeg er helt sikker på at du får det til du . KORTE RUNDPINNER FORETREKKES AV MANGE TIL ERMER, SOKKER ETC. Jeg fikk alene en åpenbaring på sokkefronten da jeg lærte meg magic loop for noen år siden, men stormen stilnet, for jeg måtte jo strikke TO sokker må vite - det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения