torsdag 21. juni 2018

Antydning til strek på graviditetstest

Skuffende, for jeg ser antydning til streker på den i går (begge har farge også). Graviditetstesten er ca sånn (har hatt sånne og negative):. Clearblue graviditetstester , svake streker.


Tok nettopp en graviditetstest med svaak antydning til. Ang svak strek og billigtest. Flere resultater fra forum. Og etter å ha satt den i friskt sollys, så klarer jeg faktisk å se en antydning til en strek =P Spørsmålet mitt. Positiv graviditetstest ? Har noen et bilde av en BLENDAHVIT graviditetstest ? Svake og sterke streker på graviditetstester 12.


En graviditetstest virker ved å påvise urinens eventuelle innhold av hCG. Får en sterk strek ( kontrollstrek ) og en svak svak strek. I begynnelsen så jeg ikke antydning til noen strek i test-linjen, så jeg la den bort i et . Svaaaaak strek og symptomer!


Normalt med skyggestrek på mer enn test? Veldig veldig svak strek ! Svak strek på graviditetstest fra billigtester. Er det en strek på testen er du mest sannsynelig gravid. Ikke antydning til strek.


Nå dager etter (fortsatt mensen, men blør ikke så mye) får jeg svak positiv, men ikke like sterk som når den er positiv. Dersom en graviditetstest viser to streker , er den positiv uansett hvor svake strekene er. Jeg anbefaler deg om å snarest oppsøke . Seks dager etter at jeg satte inn egget kom det graviditetstester i postkassa. Og vips, der var det en bitteliten, veldig svak antydning til en strek.


Og der kom det en strek , veldig svak vel og merke, men den var der. Den fra mandagen var det kun en strek på og ikke antydning til en strek. Anonymous poster hash: 65ed3.


Usikker på hva det betyr? Tror jeg kommer til å bli ganske skuffa hvis det ikke er antydning til strek på testen. Det står at den er negativ uansett hvor svak streken er, men det er såvidt det er antydning til strek og . Mangler: graviditetstest Er denne testen positiv eller ikke på THC?


MEN minste antydning av teststrek (den svake nr 2) skal tolkes som ett negativt. Sett graviditetstest da og det ser litt ut som samme prinsippet! Jeg syns også jeg ser en veeldig svak strek ! Styrken på strekene har ingen betydning.


Så lenge det er antydning til strek skal testen tolkes negativt. Det er viktig at testen avleses innen det tidsrommet som . Hper du sitter med en positiv graviditetstest foran deg veldig snart I. Vi hadde ikke antydning til strek uansett hvor lenge etter tidsfristen på de forsøkene som ikke gikk, men på det forsøket som ga positive tester . Fortsatt ikke antydning til mens, i dag er jeg p dag 39. NEGATIV TEST: Hvis det bare er synlig n strek i kontrollsonen, men ingen synlig 16.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения