tirsdag 18. juli 2017

Minimatros strikkeoppskrift

Klompelompes sommerbarn av . Denne Pinnen ble oppdaget av Mariann Bårdsen. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. This pattern is available from lykkelighandel. Her får du oppskrift på matrosklær til jenter og gutter.


Starter du nå, rekker du kanskje å bli ferdig til 17. Hvem syns vel ikke matrosklær på . Strikkefasthet, masker glattstrikk på pinne nr. Veiledende pinner, Pinne nr 3. Ett av våre bestselgende mønstre Oslo-anorakken er brukt som utgangspunkt for denne morsomme dressen med både sokker, votter og hette. Veldig mange har spurt etter oppskrift på matrosluen min.


Nå har jeg fått den ned på papiret og. Gratis strikkeoppskrift for dame. Fin og god genser med stripe til dame, i Alpaca Soft. Strikkeoppskriften får du her, garnet får du hos Nille.


En festfin eller hverdagsfin shorts med et sirlig og klassisk flettemønster. Passformen er smal og sitter fint på små barnekropper. I det anbefalte garnet får du . Pink lady and the polkadots: Strikk: Teppe (oppdatert med oppskrift). Sommerkjole med strikket bærestykke.


Og da jeg ikke fant den perfekte blant. Minimatros romper med lue. Alle strikkeoppskrifter der ute, laga. Digital PDF pattern in English and Norwegian. Denne lille romperen passer like fint vår som sommer, med eller uten strømpebukse under.


Lillemann skal feire sin første 17. MINIMATROS ◼ I helgen var vi så heldig og fikk døpt Conra og han. Før lillesøster ble født la jeg fram store deler av klærne jeg har strikket til henne.


Så utrolig snill du er Verdens beste gave! Mateo Forminsket noe for å passe nyfødt, . Jeg har strikket i Merino Ekstra Fine garn fra Drops, på pinne 3. Så glad for at eg strikket dette i full fart før mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения