tirsdag 25. juli 2017

Barnesanger natta

Vuggesanger - god natt - sanger og vuggesanger for barn og baby . Brukerne av jordmorsiri. Hun er kanskje mest kjent for sine moraliserende barnesanger , f. Norske nattasanger og vuggeviser. Nattasangen av Karsten og Petra.


Funker bra med alternerende basskomp. Am ENå er dagen over og natten kommer snart, . Sangene ble til i kosestundene rundt leggetid for vår datter Nora. De er opprinnelig en serie vuggeviser. Unsubscribe from agvu13? Bjørnen sover med mer - Duration: 29.


Ikke tilgjengelig lenger. Den lengste natta - musikkvideo. Dette er et langvarig prosjekt, og har samlet natta - sanger i snart et halvt år. Vil gjerne ha de gode, tradisjonelle norske. Her finner du kjente barnesanger , sangtekster til barn og nattasanger du kan synge.


Thorbjørn Egner Beste Barnesanger (CD). Et album for alle som ønsker å føre tradisjonsrike barnesanger videre til nye generasjoner. Sangene fremføres av en rekke flotte artister som Steinar Albrigtsen, . Sov i ro, og god natt ,. Hele Norges Helene Bøksle har laget en plate godnatta- sanger for barn. Vakrere kan det vel ikke bli ! Min elskede skatt, godnatt!


Vegard Øyen og Elin Steinkjer har gitt ut flere kjente barnesanger. God natt , min kjære skatt! Selv kunne Helene bare god natta - sanger fra egen barndom, men bonusdøtrene introduserte henne for nye sanger som Nå er dagen over, kjent fra Karsten og . Noen sanger er spesialskrevet, andre er gamle klassi.


Dolmen, Katzenjammer og barn framfører sangen Den. Vi har derimot brukt anledningen til å se nærmere på barnesanger vi har. Det kommer en skute for slukte lanterner, sov stilt under liljer i natt. Det speider ett øye fra riggen der ute, det kneiser en skipper bak ratt.


Tekst og Melodi:Ingrid Almqvist. En stjerne skinner i natt. Lillemanns dag er slutt leken er nu forbi, kinnet er hett og øye matt.


Mor tror du jeg får besøk i natt ? Jeg søkte på barnesanger på nettet, og fant denne artige teksten på. Min mamma har sagt at min teddy – om natten skal ligge med meg. Danske sangelever som rister løs ble en viral hit over natta.


VIRAL KORING: 4tidligere og nye elever ved. Her synger selen barnesanger. Den norske teksten er basert på den svenske teksten Natten går tunga fjät av. Topp gratis bakgrunnsmusikk til nedlasting.


Dette er en chill ut instrumental sang med en fin basslinje og en hypnotisk slå. Sanger som vil få barndomsminner til å strømme på, og vil få barna til å synge med. Som med barnesanger flest så finnes det et utall versjoner, og vi har plukket. Jeg har Tir`na noir av Vamp som klar favoritt til natta sanger , den synger jeg for mine tantebarn når jeg er barnevakt og den synger jeg for . Idas Sommervise - Astrid Lindgren Du skal ikke tro det blir.


Først så trakk vi kjelken opp på en diger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения