torsdag 18. mai 2017

Gamle hekleoppskrifter

Disse variasjonene i disse hekle mønstrene møter behovene til alle. De bygger på bunnen av gamle flip flops for å skape en solid sandal som er dekorert. Her finner du massevis av gratis strikke- og hekleoppskrifter for alle størrelser. Vi løfter gjerne frem gamle teknikker for å bevare våre håndarbeidstradisjoner. I denne bloggen har jeg samlet hekleoppskrifter innen mange kategorier.


Dette er et nyttig verktøy om du leter etter et spesielt mønster eller . Linda Enger Jeg er vedlig dårlig på data. Jeg klarer ikke skrive ut disse mønstrene. Noen som kan hjelpe meg.


Eller hva med å lage et sengeteppe eller heldekkende duk i . Se nyhetsstoff, inspirasjon og oppskrifter fra Solberg Spinderi. Nå kjem det seg Mmm Neper i kø! Selv om eg brukte pinsett og omtrent linjal til å få riktig avstand står de gaaanske så tett! Ja, tett som hagel og eg . Kategori: Gratis hekleoppskrifter. Blondebrikke etter gammelt mønster.


Mer snurrepipperier enn andre. Har du ikke gamle grytekluter, kan du selvsagt hekle noen nye. Masse gratis strikke og hekleoppskrifter. Flotte gamle strikkejakker fra loftet.


Liten duk etter gammelt mønster. FINN – Heklet bord løper etter min gamle mor. Kanskje har du noen gamle hekleoppskrifter som du kunne tenke deg å få laget? Jeg påtar meg de fleste oppdrag innen hekling.


Det er slett ikke vanskelig å hekle Bestemorruter eller Oldemorsruter. Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for gamle ting og liker å ha et eller to . Finn hekleoppskrifter til gensere her - Velg genseren du ønsker og kjøpe hele pakken med alt du trenger - Du kan handle på ritohobby. I Gjestal Garns rikholdige oppskrifts-arkiv finner du både gamle og nye skatter.


Enten du er ute etter en klassisk, mønstrete genser, eller en sommerlig og lett . Et gammelt skotsk navn på hekling er gjeterstrikk. Ofte blir glatt heklegarn benyttet til denne typen håndarbei men det er mulig å hekle med alle typer garn. Vibeke Fantoft Magnesen begynte å hekle ei natt for eitt år sidan da ho ikkje fekk sove. No har heklinga blitt bok.


Skulle du synes at teppe ble litt for lite er det bare å hekle på flere omganger etter hvert for å få det litt. Oppslagstavle av et gammelt vindu. Vi fikk en liten samling gamle kleshengere i tre etter Lars sin mormor da hun døde, og helt. Hekle rundt hele arbeidet med fastmasker i ytterste del av maskene.


Bok med hekleoppskrifter for både menn og kvinner - enkelt forklart. Glem gamle forestillinger om at hekling er vanskelig, kjedelig og . HEKLEOPPSKRIFTER : Finn fram garn og heklenål og lag ditt eget. Istedenfor å bruke dette garnet, kan du rive opp gammelt sengetøy og . Lyst på gamle oppskrifter som har stått i Familien?


Bestill oppskrifter via mobilen! Slik hekler du: hopp over 1. I gamle heklebøker er det en annen variant kryss-staver som er forklart, og som .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения