fredag 30. november 2018

Slutta no røyk

Har strikket garnstudio djevelluer også, og droppet spissen. I den opprinnelige oppskriften står det at det strikkes sju pinner. Jeg brukte trds garn, og oppskrift fra Rauma.


Buksa og jakka er hentet fra boka Myk start –strikk til babyen av May B. Djevellue , Hjallislue, skøytelue, Pixielue….

Langhelle (Gyldendal forlag) det er en bok jeg vil anbefale . Oppskriften på genseren er klar nå :). Heldigvis passer antallet økinger i Gros oppskrift perfekt med mønsteret i. Har laget lua litt mindre enn i oppskriften , men jeg tror kanskje den blir for stor til en nyfødt . Det blei ei djevellue til baby! Desse synast eg er supersøte, til tross for.


Garn: Babyull Pinne: nr. Du må også lese oppskriften i tillegg til å se videoen.

Du finner oppskriften ved å klikke på bildet under. Settet er enkelt å strikke, og buksa kan brettes opp og ned og vil passe kjempelenge. Av restene fra bodyen er det blitt en liten djevellue ! Når det står i starten av en lueoppskrift;. Du skal da strikke frem og så tilbake og er igjen ved start. Hobbii Baby Merino finnes i fantastiske farger.


Luen har en perfekt form og kan lages i størrelse til måneder . Strikket i vårt utrolig myke Baby Merino garn. Mangler: start Bitteliten lue - tull med ull på pinnen tullull. Siden jeg fikk Myk start til jul ble valget av oppskrift lett.


Myk Start aller best, da denne har litt annerledes spiss framme. Jeg elsker disse så kalte djevelluene. De sitter som et skudd rundt.


Denne er strikket etter oppskrift fra boken Myk start og er strikket i dobbel. Jeg liker godt fasongen på jakken, og måten den strikkes på gjør at det blir minimalt med montering og festing av . Mønster er i boken Myk Start.

Restene av babyullen ble til en djevellue fra myk start. Dette er en fullstendig sømløs og monteringsfri variant av djevellue. Denne gangen ble det ikke oppskrifter fra hennes bok, for det strikket jeg sist jeg skulle. Strikk til nøstebarn, i Myk start , eller her . I full fart fant jeg frem litt rester av New Zealand lammeuld og oppskrift på djevellue i størrelse nyfødt i boken Myk start. En liten djevel-lue , enkle votter med strikket snor og sokker ligger klare til lillebror.


Jeg har strikket en del av . Nok en gang har jeg strikket djevelluen , denne gangen i glattstrikk og med. Bortsett fra lua, oppskrift på den hentet jeg fra boka Myk start. Av restegarnet strikket jeg en djevellue , den populære Gros djevellue. Jeg synes denne oppskriften fra Drops gir en kjempefin, stor blomst!


Det er en omslagsbody, og det er. Teppe, selebukser og heldress ble . Innlegg om Myk start skrevet av zilie. Jeg lager som regel i-cord-snorer . Få kontroll på energiforbruket med Gurusoft EOS.


Start våren med bedre oversikt over ditt energiforbruk. Med Gurusoft EOS får du raskt oversikt over forbruk i . Selv om fest kanskje er det siste du tenker på en søndagskvel synes jeg disse bildene er en perfekt .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения