tirsdag 24. oktober 2017

Drikkelek julebord

Til helgen skal vi på jobben ha julebord og jeg har noen nye medarbeidere. Treng tips til selskapsleik til julebordet. Anonymforum - Skravle - Foreldreforum. Den beste festen starter her! Her er en drikkelek som kan ta helt av.


Man skal drikke ofte under denne sangen og det er lurt å holde seg til noe med lav prosent, med mindre . Lapp under tallerken - HASTER! Jeg har det samme av og til. Julebordsunderholdning - Høytider og spesielle. Generell debatt - Kvinneguiden Forum innlegg 5. Ok, jeg skriver den til deg likevel, jeg wink.


Flere resultater fra forum. Det er en lek som har blitt gjort om til drikkelek i mine kretser. En person velges som lille willy, . Sangleker, festleker og selskapsleker til bryllup, konfirmasjon, bursdag, sanger til fest og jubileum, julebord leker, drikkeleker.


Har du prøvd pakkeleken? Den passer perfekt til julebord med gode venner. Ulrikke Valvik Mitchell. Jeg skal feire bursdag og vi blir rundt stk!


Treger noen morsomme drikkeleker som engasjerer alle og som ikke tar for lang tid mellom hver . Hmmz, noen av dere som kan noen rå drikkeleker ? Kjekt å ha når man skal fyre igang parties liksom. Det var forresten ingen drikkelek , det var en stafett. Ha avstemning over hvem som ser morsomst kledd ut. Den som har flest stemmer er lekens vinner.


Er det noen som har noen selskapsleker som er egnet til julebord med ungt klientell? Tror neppe du trenger en drikkelek på julebord. Får man ja kan man stille nytt spørsmål, får man nei, er det neste sin tur. Dette kan også gjøres til drikkelek med at man må drikke når man får . Innlegg om drikkelek skrevet av Frøken Gisse. Da var det bare å dusje og gjøre seg klar til å bli hentet, for så å dra på julebord med gode kollegaer.


Denne leken er perfekt til julebord med venner, romjul eller nyttårsaften! Det er også et godt alternativ dersom vennegjengen bestemmer seg for å la være med . Dog, det er jo ikke noe drikkelek eller selskapslek. Det er den tiden på året igjen - årets julebord med jobben står for døren. Da trenger ikke du være den som drar igang drikkeleker , eller tar . Vi forteller deg hvordan du vinner julebordet , tester ny drikkelek og besvarer som alltid lailas kloke spørsmål!


Så ses vi på julemusikkbingo klokken 20. Gutta tester ny drikkelek , tar for seg ukas viktigste saker og svarer på . Det er altså en drikkelek , for de som ikke veit det. Mer enn det kan jeg nok ikke forklare. For meg er et vellykket julebord , en fest med folk jeg liker.


Livsfarlige drikkeleker Det var etter et julebord for ni år siden at Nina endte på den skjebnesvangre etterfesten der det ble foreslått at man skulle . BlackFriday er dagen vi har vårt årlige julebord med venner! Ifjor måtte vi avlyse i siste øyeblikk da det var omgangssyke i huset, i år har vi klart . Etter en helg med to julebord , kan jeg vel si at julebordsesongen er. Dropper fadderuker, julebord og 17.


De hadde en drikkelek som inkluderte at de skulle kle av seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения