mandag 28. november 2016

Når kommer posten om morgenen

Ja, jeg vet det er en filleting. Og ja, jeg er hjemme i babypermisjon. Jeg irriterer meg nemlig litt over at posten her ofte kommer så sent. Alt av brev og små pakker kan bli levert direkte i postkassen.


Jo større postkasse du har, desto mer får plass.

Dersom en pakke er for stor, får du en lapp med . Kommer pakker frem på lørdag når jeg sender dem på fredag? Vil selvsagt ta kontakt med posten i nærmeste fremtid for å klare opp i dette :D. Men når det ikke er han men noen av kolegaene hans så kommer posten. OT-baren: Er det noe tidspunkt på dagen når posten skal ha kommet?


Regner med at man ikke kan si et . Generell spilldiskusjon 29.

Stopper hele posten i Norge opp i helgene? Får jeg pakken min i morgen ? Sender posten pakker på Lørdag? Når er posten framme hos mottaker?


Kan jeg fortsatt levere inn posten på samme steder som i dag? Baltimora skrev: skjønner du ikke det a? Hos oss er posten i kassa når vi kommer hjem. Forbruker, jus og økonomi innlegg 28. Post i butikk - Når får dem levert pakker?


Posten og levering - noen som vet? Flere resultater fra forum. Men da er det lokalavis tidlig om morgenen , så kommer det reklame og drit i tida. Det kommer frem i høringssvaret de har sendt til.


Dette er ikke et spørsmål om endringene skal skje, men når de skal skje, sier forbundsleder, . Da oppstår det lett problemer at nye postbud ikke finner rett postkasse når postkassene ikke er godt nok merket.

Vil du bli oppdatert hver morgen ? Mener jeg har sett postbilen på morgenen. Avisene kommer fortsatt. Mangler: morgenen Når kommer posten om morgenen - cronacethhu. Så kommer normal posten rundt Men den.


Når pakken leveres i automaten får du en hentekode på. Men trailerne til Frigo kommer fra Trondheim. Mine brev og pakker havner i feil postkasse, og det er umulig å vite når leveringen er lenger. Jeg skal ha med meg pakken til Drammen i morgen og jeg må ha den før kl. Når blokk den er ferdigsortert, startet arbeidet med blokk to.


På en normal dag jobber han fra fem til ni på morgenen , så han er allerede på overtid i dag. Vi får ofte klager om at posten kommer for seint. Du får din egen skuff og kode når posten kommer.


Jeg syns norgespakke med sporing kommer og går usedvanlig raskt for tiden. En pakke som ankommer om morgenen , kan bli kjørt ut på slutten av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения