onsdag 29. mai 2019

Personlige blogger om kreft

Under finner du noen personlige blogger , nettsider og liknende, som kreftsyke , tidligere kreftrammede eller pårørende har opprettet. Kreftforeningen kan ikke . Hør Ida fortelle om det å leve med uhelbredelig kreft. Men nå har det seg slik at jeg har fått beskjeden du har kreft to ganger. Jeg er overbevist om at jeg kan takke oljene for min personlige utvikling og for at jeg . Også friske celler døde, men de kunne erstattes av nye.


Etter cellegift ble jeg operert. Vev ble fjernet, hud flyttet på og . På bildet til venstre er jeg livredd for at jeg har fått tilbakefall av kreft. Tag Archives: personlige historier. Min historie startet 16. Akutt Myelogen Leukemi (M) som 19-åring.


Noe jeg også gjorde, men det var mange måneder etterpå, så gud vet hvor lenge jeg har gått med kreft , sa Kristina Haugbjørg, i et intervju med . Du finner flere historier i NETverket og i vår blogg her. Marlene (26) har uhelbredelig NET- kreft , legen mente det var angst. Alle som er rammet av kreft har en historie knyttet til sin sykdom. Her har noen av medlemmene i CarciNor delt sine personlige historier.


Ta gjerne kontakt om du . Nå bor jeg i Tromsø hvor jeg jobber som personlig trener, noe som gir meg en unik . Her kan du lese om andre som blogger om sin kamp mot kreften. Et nytt perspektiv har tvunget meg til personlig utvikling og å leve livet på . Ivar mistet sin kone i kreft i fjor, og deler sine erfaringer om hva han lærte gjennom sykdomsforløpet. Hva kunne de gjort annerledes?


Christine Bruland studerer seg selv i speilet, Hun ser forandringer på øynene. Det er som de har endret litt form. LeserbrevDenne teksten ble først publiserte på Marte Sæbø Johansens blogg.


Lykkelig uviten om at det i samme bryst ligger en hissig kreftsvulst som. I år med en helt spesiell og ny erfaring, en personlig tilknytning, en . Nå rører hun voksne og barn med sin blogg om kreft. Hvis det ikke føltes riktig å dele noe så personlig , kunne jeg jo bare slutte, forteller hun.


Hei, dette er en liten sniktitt inn i våre liv med kreft , jeg føler sterkt for å dele litt fra. Og TAKK, dere gjorde oppholdet utrolig fint for oss, og en personlig takk til . Skriver min gode venninne Luisa på sin blogg. Her presenterer vi noen av mange personlige historier om lymfekreft fortalt av. For en ære det var å bli. Jeg kan blogge om kreft på min måte når jeg vil.


Men bloggen min er svært personlig så å ikke skrive om dette blir kunstig og jeg er dårlig på å . En blogg om livet som ung med kreft (Hodgkins lymfom). Eller man blir vel aldri helt ferdig med kreft kanskje, men jeg ser hvertfall frem til å bli. Men jeg får vel nesten forsøke siden det tross alt ikke er min egen blogg. Jeg fikk personlig veldig mange meldinger, noe jeg satte utrolig stor pris på. Jeg ble i en fei sendt på St.


Det hun hadde trodd var overbelastning viste seg å være kreft. Rebekkah Helmersen talte på møtet om livshistorien sin, da moren hennes hadde kjempet mot kreft i fire år og tapte kampen. Mammaen til Maren Erdvik overlevde kreft. Nå vil treningsbloggeren og sykepleieren bruke sin stemme til å støtte kreftsaken.


En liten blogg om å leve stort. Gå til andre blogger om helsepsykologi. Og det var jo helt sant – pappa har kreft i rompa! Torsdag kveld skrev lillesøsteren Elise et personlig farvel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения