mandag 5. februar 2018

Vognteppe marius

Vanskelighetsgra Middels. MERINOULL inneholder 1 merinoull. Deilig og myk merinoull som er superwash-behandlet slik at det spesielt godt egnet til baby- og barneplagg . Knitting Needles, Knitting Needle no. Denne Pinnen ble oppdaget av Trine Lise.


Da var det alt for lenge siden forrige innlegg. Dere som har strikket marius teppe. Men er dette vognteppe ? Noen som har strikket marius vognteppe ? Flere resultater fra forum.


Svarer vanligvis innen seks timer. Profilinformasjon om selgeren. Det er strikket i Dale Baby ull. Maskinvaskbart på ullprogram GR. Teppet er veldig pent strikket.


Nå har jeg renskrevet notatene på mariuspleddet jeg har blogget om, og publisert en oppskrift som du kan finne her. Pattern is available in English and Norwegian. Marius Blanket in Sandnes . Finner oppskrift i marius strikk boka, selges overalt, bokhandler, rema osv. I såfall, hvordan var garnforbruket.


Holdt det med oppgitt mengde? Heftet heiter Babytepper og hentesett som . Strikket i Smart, fra Sandnes klassikere 0-4. Lill-Monica venter et lite nurk i november, og da jeg fikk denne glade beskjeden kjøpte jeg garn til vognteppe med en gang! Det kan nok se ut til at det blir det eneste tantebarnet også. Kjente jeg måtte skryte litt av marius vognteppet mitt nå, jeg bare elsker det og vill dele det med dere!


Jeg elsker strikke til . Mamma strikket dette marius vognteppet . Omsider er mitt etterlengta vognteppe kommmet i hus. Garn: Sandnesgarn Lanett Babyull. Ha en strålende mai helg . Henny Ognedal hat diesen Pin entdeckt. Hadde nøster silja som egentlig skulle blitt gumorstrikk for flere år tilbake, men. Anne-Lise Wahl님이 찾은 핀입니다.


Hvordan montere en mariusgenser, eller en hvilken som helst strikkegenser. Steg for steg vises de ulike. Pinterest에서 회원님만의 핀을 찾아 저장하세요.


Dale Garn har lagt ut et hefte med oppskrifter på babytepper til gratis nedlasting. Arne preuss best pris på billig kaffemaskin best i test kaffemaskin – forretning til salg i spanien se priser før kjøp i … diese seite übersetzen . Greit å få vognteppe før man blir konfirmant liksom? Oppskrift: Sandnes klassikere 0-4. You might also like: Tanting.


Dette er mitt første strikkeprosjekt som måtte sys og klippes (og sys og klippes enda en gang). Takket være moren min kom jeg i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения