onsdag 23. august 2017

Mariusgenser rosa

Inspired by traditional Icelandic circular yoke sweaters, Telja is knit in the round from the bottom up. Short rows are worked on the back of the sweater to bring . Genseren er beregnet på størrelsen M. Ullgenseren har glidelås i halsen, som gjør at man. Målene: Brystomkrets cm.


Rosa (og oransje) er fargen eg har minst av i garnlageret mitt. Denne uken har pinnene virkelig fått svingt seg. Jeg har vært med på et hemmelig-venn-opplegg og hadde kjempelyst til . This Pin was discovered by Torunn Freidher Norway. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Rosa mariusgenser med rundfelling.


Etiketter: genser, marius, mariusgenser. Synes alltid det er vanskelig å komme på hva man skal gi i dåpsgave og lignende begivenheter, men kom tilfeldigvis over noen som hadde . MARIUS Kids Wool Cardigan - Pink. Du kan enkelt endre farge selv.


Ja, den falt nok i smak hos mottakeren! Du er så aktiv og flink til å gå turer, og for en flott natur vi har! Nå har vi også fått mariusgenser i hus etter at mellomstejenta fikk en av verdens beste og snilleste bestemor.


Hun hadde kjøpt den av ei . En nydelig og myk barnegenser til minsten. Jeg fikk det for meg at det var fint å ha et nattevak- prosjekt under lamminga. Men i løpet av fem uker . Er det kr 1per genser ? Mariusskjerf lys rosa og grå. RAUMA ULLVAREFABRIKK AS.


Antall: Legg i handlekurv. Kasjmirgarnet er ikke bare varmt, luftig og utrolig mykt og godt, men det er også 1 kløfritt. Husk å tre på perler før du begynner med rosa og grønn. I dag tidlig kom Gunhild over gjerde.


Posts about rosa written by Be Lovely. Den fine mariusgenseren i strikk er nå kommet i to nye farger. Se størrelsetabell under Beskrivelse. Varmedekken Non-Stop Dogwear rosa. Michele Rose Orne designed a classic round-yoke pullover with updated styling.


Blogg (Wenchesstrikkeverden) Strikket Lilly Poncho i dus rosa i str . Nå er rosa (blå) nisselue på pinnene. Rosa er ikke helt min farge, men man vet jo aldri, kan være jeg klarer å snike inn litt . Et veldig mykt garn som er godt å strikke meg. Vurderer å strikke meg mariusgenser. Tenkte egentlig grå mariusgenser.


Jeg har en off white med cherise og lys rosa mønster :) . Den ble kanskje litt usynlig, så ser at jeg kanskje heller skulle brukt mørk rosa. Dette er mitt første fargemønster . Sterk egner seg like godt til bruksplagg til store og små, som til sokker og gensere. Har tenkt på grå bunnfarge, hvitt mønster og rosa i halsen, men er redd det ikke. Garnet finnes både i melerte og . Strikker mariusgenser til meg selv nå, og fargevalgene ble . Bak Ruseløkka skole står en rosa støyskjerm, og veggene hos. Jarmund vokste opp på Nordberg, med mariusgenser , Taunus i garasjen og . Siden alle strikker mariusgensere.


Str år, hvit hovedfarge med rosa og lys grå mønster. Krysser fingrene for at det blir fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения