mandag 21. august 2017

Brio stellebord vegg

Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan . Omslag - Sommerlig strikk og hekling. Jeg liker best og hekle , men prøver meg på litt strikking innimellom. Alltid hatt lyst å lære meg å strikke raggsokker. Oppskrift - strikkede babysokker.


Bruker garn som har ca 27. Jeg har heklet rundt oppleggskanten. Hekle Info: - Dette er oppskrift p baby sokker til alder 8-mnd. Noen som flger en blogg som har en oppskrift?


Her er strikkeoppskrifter på sokker som du sikkert vil finne nyttige. Andre bilder i dette bildegalleriet for: babysokker . Snorer kan du tvinne, hekle eller strikke. Legg opp 32(38) masker på pinner nr. Gå over til rillestrikk . Dette heftet er utgått og kan lastes ned gratis!


Det finnes rettelser til dette heftet. I denne bloggen vil du finne oppskrifter på enkel hekling og strikk, håper du. I denne videoen lærer du hvordan du skal hekle luftmasker, kjedemasker, fastmasker, halvstaver og. En stor fordel om den er på . Hekle de første fm på omg sammen, hekle 3fm, hekle de siste . Nå er det printet ut på papir og jeg er klar for å strikke litt babysokker ;).


Prøver innimellom å hekle. Ny heklet jakke og lue i bomull, velg størrelse. Nye heklede babysokker , flere størrelser. Sokker kan du bestille i alle størrelser,.


Disse har jeg heklet , og jeg er nybegynner. Heklede babybarnety og litt strikking. Ingen ting har skjedd enda, så er her enda. Men har hatt sterke rier, spess på kvelden. Her finner du strikkebøker med strikkeoppskrifter på luer, votter, skjerf og sokker – og en rekke andre.


Votter, sokker , luer og skjerf er fine og lettlaga ting, som i tillegg er praktiske og. Strikk luer, votter og sokker. Heklet djevellue og sokker til baby.


I August heklet jeg dette settet i Dale baby merino ull til en liten gutt på ca. Jeg tipper det passer opp . Det tar ikke så lang tid å strikke sokken, men så skla den sys sammen, det skal hekles og tres i snor, og så har jeg valgt å hekle en liten kant på . This Pin was discovered by M-M-M. Discover (and save) your own Pins on Pinterest. TH00-Dåpskjole, teppe, sokker og lue.


Hvordan hekle baby uggs nå med noen bilder. Graviditet födsel: Hekle babysokker oppskrift. N Babyvotter og lue med hals Babysokker og lue Bamselue. Jeg fikk til og med kjæresten min til å hekle sin egen VM-lue, og på et par . Used svart hekle vegg late arrangøren in Oslo.


Hjemmestrikket babysokker. Her finnes alt fra lekre og lune gensere, babysett, putetrekk og annen interiørstrikk, sokker og mye mer. Her har vi noe for enhver smak, alder og årstid!


Ikke så kjempespennende kanskje, men å hekle tepper er en tålmodighetsprøve altså. Hekle en blondekant langs oppleggskanten, langs hver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения