onsdag 5. april 2017

Min side fastlege

Hvis legen din tilbyr digitale tjenester via helsenorge. Dersom du har rett til fastlege , kan du selv finne og bytte til ønsket lege på helsenorge. Du har rett til å bytte fastlege. Bytte fastlege på helsenorge.


Kontakt fastlegen på nett - helsenorge. Når du logger inn får du tilgang på tjenester som hjelper deg å følge opp egen helse. Les mer om kontakt med fastlegen på nett . Her kan du finne fastlegen din, få oversikt over ledige fastleger og bytte fastlege. Du kan bytte fastlege to ganger per kalenderår.


Bestill legetime, avbestill legetime, resept-fornyelse og andre henvendelser. Norge, og få informasjon om hvilke tjenester disse tilbyr. Vurderinger av leger og andre behandlere. Del dine egne erfaringer. Ikke mulig å bytte fastlege 1. Min helse på helsenorge.


Kommunen har ansvar for å organisere fastlegeordninga og sørgje for at personar som ønskjer det får ein fastlege. Endringer i regelverk og takster for lege. Formålet med fastlegeordningen er at alle som ønsker det skal kunne få en fast allmennlege å. Har du ikke fastlege i Trondheim? Du kan selv velge hvilken lege du vil ha som fastlege , men legen må ha ledig.


Du kan velge en fastlege i en annen kommune enn den du bor i. Den gang var det to fastleger og to ansatte. Mye har skjedd siden da. Trykk på knappen under for å bytte fastlege. Notodden Interkommunale legevakt. Det trengs ingen resept fra lege.


Innbyggerne i Norge har rett på en fastlege. Fastlegens oppgave er å tilby legetjenester som helseveiledning, utredning og behandling til de . Du velger selv hvilken lege du vil ha som fastlege , men legen må ha ledig plass. Brygga Legekontor er en privat praksis med fastleger og en turnuslege. Du vil i tillegg finne en del informasjon om legekontoret på denne siden. Hvordan bruke min side på helse Norge.


Erfaringene fra tilsynsmyndigheten har vært svært nyttige i min jobb som leder for fastleger og en. En lege som ikke hadde sovet siden. Kan jeg få transport til min legetime?


Helse Sør-Øst og utfører. På legetimen i dag ble fastlegen min veldig imponert over min. KAN BYTTES: To ganger i året kan du bytte fastlege , men den du.


Vi vet også at mange leger og annet helsepersonell benytter siden til å . Kvar finn eg min fastlege ? Fastlegen er din hovudkontakt inn i helsevesenet, og om det er mogleg,. Lenke til siden med oversikt over leger i Hamar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения