torsdag 20. april 2017

Jeg er gravid

Her finner du informasjon om graviditeten uke for uke, svangerskapskontrollene, vanlige plager og hva du bør passe på som gravid. Dette er begynnelsen på en lang, spennende, morsom, . Gode råd i starten av svangerskapet. Ole Kristian Losvik på 15. Foto: Girl av Mitya Ku, CC-SA.


Graviditeter kan være overraskende . Vi svarer på spørsmålene som ofte melder seg – slik at du kommer godt i gang fra . Jeg har funnet ut at jeg er gravid. Tok en clearblue test som viste 2-som tilsier -5uker i følge bruksanvisningen. Så jeg har ett par spørsmål jeg lurer på. Et bombardement av informasjon fra alle kanter gjør gravide nærmest hysteriske.


Thomas: - Jeg er gravid. Det mener flere fagfolk. Kontrollene er frivillige.


Du velger selv om du vil gå til . Seksuelt samleie i svangerskapet er ikke forbundet med uheldige følger så lenge graviditeten forløper normalt. Du kan ha sex så ofte du vil, men det er ikke . Mange spørsmål fra gravide kvinner handler gjerne om trening og mat. Hva bør jeg gjøre og hva bør jeg unngå?


Flyselskapene har regler for hvor langt inn i svangerskapet du kan fly. Sjekk hvilket flyselskap du reiser med og les nedenfor hva gjelder din reise. Her er rettighetene ledere og gravide bør være klar over. GRAVID : Den amerikanske komikeren Amy Schumer (37) er innlagt på sykehus med ekstrem svangerskapskvalme. Hurra, jeg er gravid (Spiral) av forfatter Kari Jaquesson.


Pris kr 1(spar kr 24). Selv om man registrerer ett eller flere gravidtetssymptomer, behøver det ikke å bety at man faktisk er gravid. Jeg forteller kjæresten min at jeg er gravid igjen!


Denne videoen er tillatt for alle. Tina Borger har ingen god forklaring på hvordan hun kunne være gravid så lenge uten å vite det. Uansett hvor gravid du er: Klarer du å komme deg til bussen, så klarer du å stå. For å få foreldrestipend fra Lånekassen må du ikke avbryte utdanningen din eller ta permisjon for tidlig.


Du kan ta en graviditetstest tidligst tre uker etter ubeskyttet samleie. Jeg er gravid for første gang - lykkelig og veldig spent:) Jeg er veldig nysgjerrig på dette med fødsel. Blant annet har jeg hørt at jeg bør spørre . Hva kan egentlig skje dersom en gravid drikker under svangerskapet? Les mer om hvordan alkohol i svangerskapet påvirker barnet i magen. Andre matvarer bør du være mer forsiktig med.


Medlemmene spør: Hva slags diskrimineringsvern gjelder egentlig når man er gravid ? Et balansert og variert kosthold er viktig for alle, men kanskje spesielt for gravide. Som mor vil du trenge mer mat enn ellers, ikke nødvendigvis .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения