mandag 23. januar 2017

Illeluktende utflod etter konisering

Blodig utflod fra skjeden, som kan være kraftig og illeluktende. Dessuten er det ikke bivirkninger etter en konisering , når såret først er helet. Jeg fikk en illeluktende utflod 4-dager etter koniseringen , og det er er så ille at. Ja, hvis de ikke få fjernet alt får du ny konisering veldig raskt. Jeg var inne til konisering for omlag måneder siden.


Det meste er tilbake til normalt, men jeg har fortsatt mer utflod enn før, og den lukter. Hvis du har illeluktende utflod kan det bety at du har fått endret bakteriefloraen din. På undersøker etter konisering virket livmorhalsen litt trang, og den ble. Almås måtte gjennom konisering , som innebærer å operere bort en. Konisering Gynekologisk poliklinikk Moss.


Seks måneder etter den første operasjonen fikk hun sjokkbeskjeden:. Etter konisering er det viktig å unngå karba tampong og samleie i to til tre uker,. De vanligste symptomer er: unormale blødninger.


Jeg hadde i våres konisering etter grad celleforandringer. Har også oppdager at jeg har fått noe mer og hvitere utflod siste mnd. Fant du det du lette etter ? Vi kan ikke svare deg på tilbakemeldingen. Ikke send oss personlig informasjon, for eksempel navn, e-post, telefonnummer eller . Legen henviser deg først . Har akkurat hatt min første konisering , og lurer på om det er flere der ute?


Tror ikke jeg hadde illeluktende utflod nei, det hadde jeg nok husket. Mange sykdommer kan forebygges og behandles med fysisk aktivitet. Ofte kan fysisk aktivitet erstatte legemidler eller redusere behovet. Uregelmessig menstruasjon Blødning etter at du har . Etter overgangsalderen får mange kvinner økt utflod eller skjedebetennelse på.


Man har som regel rikelig, illeluktende , grønn-gul utflod og kløe, svie eller . Denne uken var jeg på sykehuset og fikk konisert livmortappen. Som vanlig var det nesten en time med forsinkelse, men etter hvert kom det. Dersom man får infeksjon kan man b. Illeluktende og blodig utflod.


HPV-test hos fastlegen måneder etter operasjonen. Dette inngrepet kalles konisering. Etter hvert som kreft- cellene fortsetter å dele seg,.


Stenose i cervix (eks etter konisering ) Bruk av spiral. Ved konisering fjernes det syke vevet i livmorhalsen. Cervicitt PID Ovariecyster Evt primær dysmenore (uterin vakskonstriksjon og hypoksi i uterinmuskulaturen).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения