mandag 9. januar 2017

Bryllupskort tekst engelsk

Denne Pinnen ble oppdaget av Wenche Rasmussen. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Opprett et kongelig kort for noen av dine kjære personer.


Prøv å oppleve denne fantastiske . Siden det er sommerti og høysesong for bryllup, starter jeg uken med et bryllupskort.

Bryllupskort og ny stempelplate. Siden dette skal bli et bryllupskort , har jeg funnet frem flere av de. Innsiden er pyntet etter samme mal som utsiden, men i en enklere utgave. Ingen grunn til bekymring!


Du kan bruke den samme malen så mange ganger du vil, så du . Jeg har laget et bryllupskort med mønsterark og motiv fra Studiolight. Stanset ut noen detaljer med et nytt.

Skråskjært brettekort (med mal ) . I dag blogger jeg to bryllupskort som er så og si identiske. Som mal under hjertene har jeg brukt den største . Kortet er brettet etter en mal jeg fant HER. Her har jeg brukt papirene fra . Joy Håndverk præging motiver,.


Vi tilbyr flotte og eksklusive fest- og bryllupkort, fra invitasjoner til takkekort. I vår butikk finner du også servietter, glass og annet tilbehør. Her kommer et bryllupskort jeg hadde bestilling på i sommer: Sladdet med noen sommerfugler og stjerner ;). Snefrid Fjermeros hat diesen Pin entdeckt. Entdecke (und sammle) deine eigenen Pins bei Pinterest.


I dag viser jeg frem et tryllekort til bryllup. Mal på kortet fant jeg hos Marianne. Skriv ut dine egne ved hjelp av kortbeholdningen i Avery, eller bruk en tilgjengelig mal som du kan tilpasse med bryllupsinformasjonen, og send til en skriver.


Har laget et bryllupskort i dag også. Har ikke brukt noen stempler, men skrevet ut på .

Et helt unikt kort der jeg bruker et bildet du vil ha på kortet og dekorerer etter dine ønsker. I november var vi invitert i bryllup til min. Eirik, enkel dekorasjon og skokort!


Mal til sko finner du under Maler. Et vennepar skal gifte seg. Blomstene har jeg laget selv, etter en mal jeg fant i Silhouette-biblioteket mitt.


Et bryllupskort i sort og hvitt til to jenter som skal gifte seg. Denne laget jeg for en stund siden etter en flott mal av Torill Haugen. Jeg skal i to bryllup nå i juni, så da ble det bryllupskort da! Så herlig bryllupskort og morsom bruk av glitterkartong.


Jeg fant en mal hos Susanne Halseth på en eksplosjonsboks med en kake inni, og bestemte meg for å prøve ut denne! Og slik ble boksen min:. Jeg ble bedt om å lage to bryllupskort av kollegaen min. Die erste ist in gelb, hier habe ich mich endlich mal getraut einige Blumen zu . Et forsøk på en liten mal på et bordkort.


Nok et bryllupskort laget på bestilling. Laget i litt røff stil med Graphicpapir og motiv. Tips: Når jeg ikke bruker spesielle bretteteknikker og . Morsom med noe som er litt annerledes. Her er mitt første, et bryllupskort. Pyntet enkelt i og med at det er så mye med kortet.


Lag ditt eget takkekort, bryllupskort , konfirmasjonskort eller invitasjon! Her kommer bryllupskortene jeg lagde til sjefen min da han giftet seg juni. Har brukt crafty secrets little boys outfit og little girls outfit som mal , .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения