tirsdag 26. juli 2016

Fødeavdeling notodden

Noen som er flinke til å strikke eller hekle her inne ? Har planer om å gi min mormor en oppskrift på noe babyklær , og garn, og si det på den . OBS: Dette produktet utgår og lageret skal tømmes - Gjør et KUPP før det er for sent. Vi har pr dags dato forskjellige farger av dette garnet, og det er i utgangspunktet mest brukt til strikkede babyklær. MERION ULL - SVARTA FÅRET . Vil du også strikke eller hekle til baby? Barneklær og Babyklær fra 0-år på nett.


Vi fører mange kjente merker som bl. Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting! Shop babyklær til barn hos Ellos til bra priser. Handle babyklær enkelt online hos ellos.


Flott heklet sett med jakke, lue, sokker og to vogntepper – oppskrift og garn finner du her. Babyjakke: Velg en som er lett å få av og på. Lykke til med strikking av vakre plagg til de yndige små! Oppskrifter du finner i denne katalogen.


MØNSTEr, HEKLE OG STRIKKE. B HELENA er et flott babysett i vaffelsøm. Jakke, lue, sokker og bukse. Trenger du ny inspirasjon til hekling ? Liker du å hekle noe som ikke tar så veldig lang tid ? Har noen link til noen hekleoppskrifter når det gjelder babyklær ? Er elendig til å hekle selv, har derfor fått mamma til å hekle en flott jakke fra . Føler meg ikke gravi annet enn mensmurringer som kommer og . Og jeg burde nok begynne å hekle babyklær. Tror du jeg rekker å lære det på ni måneder?


Gwyneiras svangerskap forløp uten noen komplikasjoner. Her er det noe å lære for den avanserte og for nybegynneren. Se videoleksjoner og få oppskrifter og inspirasjon! I denne boka deler hun sine beste, egenproduserte oppskrifter med leseren.


Nå skal jeg ta meg en bloggrunde :) og kose meg med håndarbeid. Jeg har fått helt dilla på å hekle og har så lyst til å hekle barnetøy. Det har ikke vært lett å finne enkle oppskrifter på babytøy hverken på nettet . Før jul hadde jeg et hekle prosjekt med å prøve å finne hekleoppskrift på babyklær. Ikke noen enkel sak, men fant til slutt en oppskrift på en . Jeg strikker babyklær etter oppskrifter fra feks Drops design, Marte Helgetun, PAELAS,.


Kjole med heklet bærestykke og bomullskjørt med heklet bord. Boken gir en grundig innføring i alle heklemetoder og hvordan man hekler etter diagram. Den inneholder oppskrifter på varierte heklearbeider , som babyklær , . BABYSILK og FIN i nydelig alpakka-silke er selvskreven til babyklær , hentesett, undertøy og finplagg. Dale Garn har lagt ut et hefte med oppskrifter på hentesett til baby til.


DG3Baby Hentesett inneholder oppskrifter på strikkede og heklede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения