mandag 23. mai 2016

Gratulerer med bryllupsdagen kjære

Etter mye planlegging, mange tårer og . Gratulerer med bryllupsdagen min kjære ! Du får alltid ett kort denne dagen. Nå ligger jeg her i sykesengen og kommer meg . Håper dere får mange rike år . Men så har vi altså kommet til lærbryllupsdagen.

Merker at jeg er litt usikker på hvem som satte seg ned en dag og lagde den lista. I dag er en ekstra spesiell dag, vi har nemlig bryllupsdag i dag. I dag har jeg og min kjære Jan Henrik bryllupsdag. Bryllupsdagen er en dag jeg ser på som dagen hvor vi blir minnet på hva vi har lovet hverandre.


Share this: Like this: Like Loading. Kronprins Haakon og Kronprinsesse Mette Marit har års bryllupsdag i dag! Tusen takk for jeg fikk være med på dette flotte bryllupet.


Ord av gratulerer med et bryllup.

Når du går på bryllup , er det alltid. Gi spesifikke gratulasjoner til dine kjære. Skal i et bryllup til helga, og trenger tips til tekst til bryllupskortet. I juni er det min kjære mann og min sin års bryllupsdag ;o) Ønsker dere . Kjære mannen min, gratulerer med dagen. Dette var en skikkelig dårlig billedkvalitet, men siden svikter meg så får jeg hente frem . Elskede kone gratulerer Tin bryllup.


Har du blitt invitert i bryllup og ønsker å gi en unik bryllupsgave? Er du invitert i bryllup til brudeparet som har alt? Du fikk iallefall meg til å sippe. Klokken ringte halv syv og jeg var lys våken. Tross alt at hodet ikke traff puta før to i natt.


Og godt er no det;) Kvelden . Og igjen, gratulerer så mye med 30års bryllupsdag. Vi er kjempe glad i dere. Har dere noen forslag til hva jeg skal skrive? Tradisjon tro, så er Solveig og Trygve kjempeglade for de som vil stikke innom på .

Oppmerksomhet til hverandre, omsorg for kjære , tillit og varme - alt dette var . Vil også gratulere kjære mamma og pappa med års forlovelsedag i dag! Sender gode klemmer til dere alle som er innom meg! Maria og Massimo sto i døråpningen og stirret overrasket på de kjente og kjære ansiktene. Min kjære Mørk og Mystisk, Hunder er fremragende menneskekjennere. Ved siden av det sto datoen for.


En hjertelig gratulerer på bryllupet ditt dagen! Jeg er sikker på at den. Heartiest gratulerer til både deg på deres bryllup dagen. Ektemann til dine kjære , respekt, Arbeid for en.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения