mandag 30. mai 2016

Fastlege min

Dersom du har rett til fastlege , kan du selv finne og bytte til ønsket lege på helsenorge. Nå kan du også sette deg på venteliste dersom legen du ønsker ikke . Bytte fastlege på helsenorge. Her kan du finne og bytte fastlege , og se hvem som er fastlegen din nå.


Lær mer om fastlege , bytte av fastlege , egenandel ved fastlegebesøk og fastlegekontakt via helsenorge. Du kan bytte fastlege to ganger per kalenderår.

Ingen informasjon er tilgjengelig for denne siden. Bestill legetime, avbestill legetime, resept-fornyelse og andre henvendelser. Norge, og få informasjon om hvilke tjenester disse tilbyr. Vurderinger av leger og andre behandlere. Del dine egne erfaringer.


Vi bryr oss om ditt personvern. Aller Media, som er ansvarlig for dine data. De aller fleste som er bosatt i Norge har rett til en fastlege.

Faktisk er det nesten 5. Hva skjer med journalen min hvis jeg bytter fastlege ? Journalen din vil IKKE . Du har rett til å bytte fastlege inntil to ganger per år. Fastlegeordninga er heimla i forskrift om . Har du ikke fastlege i Trondheim? I fjor foretok vi nordmenn totalt 366. Trykk på knappen under for å bytte fastlege.


Du vil da bli sendt til Min side hvor du kan sende en beskjed til HelseNorge. Jeg har ikke vært hos legen på mange år og vet faktisk ikke hvem min fastlege er. Hvordan finner jeg ut hvem som er min fastlege ? Det er mest sannsynlig at . Alle har rett til å være knyttet til en.


Kan jeg få transport til min legetime? Kommunen har fastleger fordelt på legekontor: Rakkestad Legesenter og Bygdelegene. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å sikre at du får den beste opplevelsen på nettstedet vårt Les mer.


ProdukterSupportNyheterOm . I Bærum kommune har vi 1fastleger, fordelt på legesentre.

Her finner du en oversikt over. Hva kan jeg forvente av fastlegen min ? Når jobber min fastlege ? Vi ønsker fra første stund å være lett tilgjengelig for deg. Via vår SMS tjeneste kan du formidle dine ønsker til oss timer i døgnet hvor . Søk eller bytt fastlege. På Min helse på helsenorge.


Unnskyld fra en fastlege. Jeg må kutte 2pasienter fra listen min fordi fastlegene har fått for mange unødvendige oppgaver. Jeg var ni uker gravid og livredd.


Det var fastlege Yngvild Dovland Stokke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения