tirsdag 6. februar 2018

Snusboks drikkelek

Erik Auranaune (20) og noen kompiser møttes til et lystig lag i januar. Gutta bestemte seg for å ta noen drikkeleker for å få opp stemninga. Her finner du både kjente drikkeleker , og noen du kanskje ikke har hørt om før.


Utvis varsomhet og drikk på en forsvarlig måte. Drikkeleker på Aktiv i Oslo - her finner du en oversikt over forskjellige drikkeleker - beskrivelser, regler og alkoholanbefalinger for hver drikkelek. Regler: Du forteller historier, en av dem er sann, den andre er usann. De andre skal da gjette hvilke . Denne uken lanseres drikkelek -appen Børst. Fadderstyrene i Bergen har valgt å ikke ta denne i bruk, selv om de har fått tilbud om å bruke . Selv om du altså kan bruke appen gratis, blir du veldig ofte oppmuntret til å kjøpe fullversjonen.


Jeg trenger forslag til forskjellige drikkeleker som dere anbefaler. Vi lekte en drikkelek hvos jeg tapte, og det gikk ut på at jeg måtte drikke vodka shots. Jeg hadde ikke helt skjønt regelene før vi begynnte å spille, og jeg . Noen som har noen forslag til drikkeleker og andre ting jeg kan ordne. En app på telefonen som går ut på at man kaster en snusboks , mens . Den smarte verden er elektronisk tilkoblet. Alt er i dag skal være tilkoblet, det være seg klokken, treningsarmbåndet, stereoanlegget, . Med over spørsmål og oppgaver på norsk, som til dels er relatert til norske forhold og kjente Her får du spørsmål soDristig drikkelek.


Hmmz, noen av dere som kan noen rå drikkeleker ? Kjekt å ha når man skal fyre igang parties liksom. Spørsmål er den nyeste, norske drikkeleken i App Store! MANN DØDEN NÆR ETTER DRIKKELEK PÅ NEWS!


I drikkeleker og sånt med utfordringer får jeg alltid gutter til å kline. Drikkeleker - Partyspillet er en drikkelek -app som passer perfekt for alle som liker. Vi har også sammenleggbare ølglass som ikke er større enn en snusboks i sammenlagt størrelse, og som rommer en hel pint med øl når den er oppslått. Kari ble supersjalu, kastet snusboksen i trappen, ble lei seg og . Og Sina fant en snusboks som hu ikke ville ha, og ga den til meg.


Har akkurat plass til en snusboks og lommeboken. Har slått meg til ro med at jeg ikke takler drikkeleker som innebærer å tømme glasset, så alt annet tas i mot. Har du glemt snusboksen , har du forhåpentligvis alltid medaljen med deg som du kan åpne flaskene med.


Verdens kuleste og enkleste drikkelek noen sinne? Vi fant på verdens mest effektive drikkelek da det var dags for . Drikkeleken Thunderstruck ble godt tatt i mot blant kveldens gjester. Sobin Prabaharan tok den nye neknomination- drikkeleken og gjorde. EUs nye tobakksdirektiv trer i kraft. Arvtageren til pling- drikkeleken man hadde til den gode, gamle tippekampen . Christina kan du i hel- gene ofte finne som.


Paradise Hotel-deltager Martine Lunde møtte sin største frykt. Mens det hele pågikk, måtte hun svare. I gr hadde Niklas og jeg kjrste kveld hvor vi spilte drikkelek.


RING I SNUSBOKS : Linni Meister ble overrasket med forlovelsesring under ferien p Ibiza.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения