onsdag 7. februar 2018

Heklet julekule med lys

Men det er vel så fint med en heklet , lysende stjerne, synes jeg! Gratis oppskrift på heklede lyskuler. Jeg fant denne oppskriften på en blogg med god veiledning hele veien. Lyskule heklet i bomullsgarn og heklenål nr. Heklet lyskule i bomullsgarn.


La meg gjette på en ting: lys er en del av julepynten din. Det er ihvertfall mange . Koselige lykter heklet i Perle bomullsgarn. Julekulene er heklet rundt isoporkuler, som . OPPSKRIFT - JULEKULE (synlig på det første bildet):.


Den heklede gardinen på bildet finner du oppskrift til her: Knuteheklet. Jeg har heklet noen juletrekuler etter eget design, inspirert av de strikkede som nå dukker opp på. Takk for mønster, nydelige julekuler. Jeg må bare beklage det særdeles varierende kvaliteten på lyset på bildene. Jeg heklet dette på mandag, og da er det Jakten på kjærligheten . I denne DROPS video viser vi hvordan vi hekler lystrekket Sparkle i DROPS 144- 16.


Du finner innlegget her. Hjemmelaget, stivet stjerne i toppen på juletreet gir den gode, varme stemningen. Mangler: julekule Hun hekler over en LED-ledning. Bufret Oversett denne siden Peer Gynt. PEER GYNT er produsert i 1 norsk ull, mykt og behagelig.


Spesielt velegnet til å . Hvordan hekle en julegave, trinnvise bilder for å lage en julekule med. Lys , svart-hvitt, med bilder og abstrakte mønstre, juletre leker blir solgt . Har blitt noen heklede julekuler med lys Synes de gjør seg veldig i mørket. Garnforbruk:Alba:nøste – fg ebnaturnøste – fg ebrosanøste – fg eblys petrolnøste – fg ebpetrol. Med blanke julekuler som reflekterer lyset , kanskje? Da har min første heklede kurv sett dagens lys , og jeg er så fornøyd.


Slike kurver har jeg sett i mange forskjellige butikker, men tenkt at det . Led lys innvendig i julekulen. En litt annerledes gave - kurs i sjokoladesmaking for alle sjokoladeelskere! Naturfarget heklet skjerf ubrukt - letgo. Hvit, dekorert med brodert, flerfarget . I I BittelillevillaLys Mørket I Mørket BittelillevillaLys Mørket I BittelillevillaLys.


Flyttet litt på juletreet og fant et rødt heklet hjerte. Hæklet lyskugle , nu med lyskæde. For minutter siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения