fredag 23. september 2016

Timelønn lærervikar 2018

Mange tar oppdrag som lærervikar i grunnskolen. Det er bare en timelønnsformel for undervisning uavhengig av om undervisningen foregår . Her er tips til deg ønsker å være lærervikar : Du kan være ufaglært Du. En av de viktigste oppgavene for Utdanningsforbundet er å jobbe for at medlemmene skal ha bra lønn og gode arbeidsvilkår.


Her finner du det du trenger å vite . Jeg er student og er vikar på siden. På barneskolen har jeg 2i timen, men på ungdomsskolen er det noen kroner ekstra! I høst begynner jeg på mitt fjerde og siste, og lurer derfor på hvilke årslønn jeg skal bruke for å regne ut timelønn som lærervikar. Lønn vikarlærer - stemmer dette?


Hva får du som ufaglært i lønn i din jobb? Flere resultater fra forum. Synes jeg har litt lav timelønn til å ha utdanningen på plass. Lærervikar og lønn - Anonymforum - Skravle - Foreldreforum. Vet at det er litt forskjell . Timebetaling som vikar.


Hvor lenge kan jeg gå som vikar ? Her kan du beregne timelønn , samt overtid og tillegg. KS har utarbeidet et regneark der du selv kan legge inn grunnlønn, så kommer . En skoleassistent bistår lærere og andre ansatte på skolen. Arbeidet innebærer mye kontakt med barn og. Sjur Jansen fra Oslo stepper inn som ufaglært lærervikar når det er hull. Det er ulik lønn i gymtimer og norsktimer, men for vikaren er det . Pedagogisk VikarSentral innebærer et stort ansvar - og.


Lokale forhandlinger arena for endring i lønn. Til en viss grad gir altså dette lønnssystemet høyere lønn for høyere kompetanse. Grandes skoleplan skal blant annet gi 20. Men hvordan blir timene regnet?


Det er to typer kompetansekrav for de som skal undervise i skolen: kompetansekrav for å kunne bli tilsatt i undervisningsstilling kompetansekrav for å undervise i . Dagbladet kan avsløre at lærervikarer og barnehageassistenter blir betalt. Proffice kunne ha betalt i lønn og baserer seg ikke på fakta, . Jeg tror du skal få rundt 2kroner i timelønn , men dette må du altså sjekke i kontrakten din. Jeg bor i Oslo kommune og ønsker å jobbe frivillig 12. Jeg lurer på om dere visste hva timelønnen er for en lærervikar som jobber på en . Andre dager i forbindelse med høytider. Fri ved religiøse høytider.


Våren er smukk på mange vis. Både temperaturen og sevja stiger, og takket være de bevegelige helligdagene som faller på hverdager, får . En tilkallingsvikar er en arbeidstaker uten et fast arbeidsforhold i virksomheten, og som ringes ved behov. Tilkallingsvikaren står fritt til å si nei til et oppdrag.


For å gjøre det enklest mulig for deg har vi samlet informasjon som kan være nyttig. MAIFRI: Mai måned er full av feriedager. Søk etter Lærer vikar -jobber i Trondheim. Consort sine ansatte har ingen provisjon, alle har fast timelønn.


Da kan lærervikar være en jobb for deg! Detter tyder at arbeidsgjevar ikkje får refusjon for faktiske utgifter til vikar sidan vi har eit. De lokale forhandlingene i Oslo kommune ble avsluttet 31. De som har fått lønnstillegg gjennom de lokale forhandlingene .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения