tirsdag 19. april 2016

Muffins med sjokoladekrem

Saftige sjokolademuffins med sjokoladebiter. Dobbel smak, dobbel så godt! Kjempe enkle å lage og passer til alle anledninger . Akkurat så saftige og myke som gode muffins skal være og med akkurat så mye sjokolade som sjokolademuffins bør ha.


For english recipe, scroll down. Disse muffinsene bør du virkelig prøve! Så saftige og med masse god sjokolade. Og de passer perfekt i barnebursdag. Mørke muffins med masse smak , i kombinasjon med fyldig, . Det gjorde jeg i dag, og med utgangspunkt i hva jeg hadde i skapene klarte jeg å ha rykende ferske og laktosefrie sjokolademuffins stående . Jeg gravde i arkivet mitt og fant en flere år gammel oppskrift som jeg prøvde meg på igjen her om dagen, fortsatt like god!


Glutenfrie saftige sjokolade muffins er veldig enkle å lage, og de smaker knallgodt. Hvorfor ikke overraske noen med disse i dag? Karbohydrater: cirka gram per 1gram. Lyst på litt saftige sjokolademuffins uten tilsatt sukker?


Da er dette oppskriften for deg. Hold smakene enkle men søte så er barna stort sett fornøyd:) I dag skal jeg dele oppskriften jeg liker best når jeg skal lage sjokolademuffins til . Toppet med en deilig sjokoladekrem smaker de knallgodt. Myke, deilige og store sjokolademuffins.


Muffinsene kommer i tillegg til gode byggeklosser kroppen . Nydelige sjokolademuffins var klar til fotografering før de skulle fortæres. Jeg trodde den lille poden satt fredelig på stua og leste, og at jeg . Og ikke nok med det - muffinsene inneholder . Server med enkel krem laget av kremfløte og Oboy-pulver. Passer perfekt i bursdag! De har rik sjokoladesmak, er saftige og passer utmerket med en god kopp kaffe eller et stort glass iskald melk. Vi har brukt kjøkkenmaskin, men . Om du er like glad i sjokolade som meg, er jeg sikker på at du vil elske disse saftige sjokolademuffinsene med sjokoladeglasur.


En enkel oppskrift på saftige sjokolademuffins med fløyelsmyk sjokoladekrem. Og med denne nydelige kaffekremen setter du en ekstra piff på . Sjokolademuffins er enkelt og smakfullt til alle mulige anledninger. Her er elleve tips til perfekte muffins. Deilige, saftige , myke sjokolademuffins med mild sjokoladesmak!


Det er faktisk langt enklere enn man skulle tro å lage saftige , luftige og lekre muffins. Trikset er å bare vende røren forsiktig – da får du den . Her kommer en lettvint oppskrift på herlighetene. Levering i Oslo og omegn. Muffins og andre ferske kaker og bakervarer hver dag.


Se hjemmeside for meny og mer informasjon. Perfekt til høytid og fest! Fordel deigen i formene og strø over litt kokos. Stek midt i ovnen 175° i ca. Avkjøl muffinsene i formen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения