tirsdag 19. april 2016

Fine barnenavn

Her har vi samlet noen av dem. Få hjelp til å finne det perfekte navnet til den fine lille nye. Vi har samlet jentenavn som er brukt av eller færre i Norge.


Jentenavn som er fine på spansk, engelsk og norsk . To storebrødre skal få en lillesøster og vi sliter med finne navn. Vi liker litt uvanlige navn. Det har storebrødrene å. De gamle, fine , glemte navnene ( jentenavn ) innlegg 19.


Trenger forslag til fine guttenavn! Tips til fine , litt spesielle jentenavn. Flere resultater fra forum.


Fortsatt på listen Disse var bare noen av mange fine forslag som leserne la igjen i kommentarfeltet. Slik finner du unike barnenavn. Vi tar for lite sjanser når vi velger navn til barna våre, sier navneforsker. Spør en forsker: Når begynte vi å gi hverandre navn?


Disse jeg markerte syntes jeg er fine :-) I tillegg syntes jeg disse er vakre navn: Connie. Men det kommer ikke noe barn til oss. Hva er tipsene til vordende foreldre som ønsker å finne fine og gjerne litt uvanlige navn til sine små? Start med å samle inn lange lister med . Norske foreldre velger ofte populære engelske jentenavn og engelske.


Sjekk disse forslagene til fine navn med betydning – som nesten ingen andre har ! Et eksempel er korte jentenavn som slutter på -a, som Linnea og Maja. Da jeg var ung, kunne vi høre . Navn som høres like ut, men staves forskjellig, er slått sammen på listene, for eksempel Sophia og Sofia. Liker generelt korte jentenavn som ender på -a, både Hedda, Nora, Thea og Oda er. På denne siden finnes et stort utvalg av unike navn, spesielle navn, sjeldne navn, uvanlige navn og vakre navn til gutt og jente.


Her er en liste over mulige barnenavn (både gutte- og jentenavn ) jeg. Synes Dis også er et flott jentenavn Så det bli jentenavn tipset mitt. Ask og Vilje er på min liste, såååå fine navn!


Lilly og Sol kan også ha andre forklaringer. Hannhunden het Æsop og tispen Cora Fine navn! Noen få Symre og Symra fins . Mens de navnene jeg skal fortelle dere i dag er et jentenavn og et guttenavn som vi begge liker veldig godt. I denne artikkelen finner du et utvalg av vakre arabiske jentenavn.


Forhåpentligvis vil disse hjelpe deg hvis du leter etter et navn til din . Synes også Fernanda og Adelén er fine navn! Mine to favoritt jentenavn er Athelia og Kayla? Oppkalling gjør også at guttenavn er mer robuste enn jentenavn. Jeg synes det er så mange fine jentenavn å velge mellom. De velger også gjerne uvanlige jentenavn med –ine-endelse, sier Utne.


Jeg har alltid syns at Emilian. Mye klang finner man i . Selv er vi veldig fornøyde med å ha funnet to fine og sjeldne navn. Anine bøyer seg ned for å heise Malla Marikken opp på fanget. Vi har sett litt på trendene for valg av navn til barna våre i . Synes du alle de fine navnene er for populære?


Oddleif er et jentenavn iflg banner saga. Mange fine navn der, synes det er synd at Hieronymus-odd blitt mindre populært da det bærer et. Pierre Alexandre Mohamed Amine Oussama Nicolas Quentin Yacine David Philippe Thomas Vincent Guillaume Daniel Abdou Jungkook Nacer Jean Pierre . Sv: Korte fine guttenavn.


Jenny Skavlan avslørte baby og barnenavn. Besteforeldre, søsken, venner – lykkeønskningene om det fine , sterke kjønnet kom fra alle .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения