onsdag 10. juli 2019

Lage konfirmasjonskort

Send et personlig konfirmasjonskort til familien! Lag raskt, enkelt og helt unikt. Invitasjoner og takkekort til konfirmasjonen lages i våre butikker. Vi har mange forskjellige maler konfirmanten kan velge mellom, med plass til både ett og flere . Her skal både utseende på kortet og teksten som står .

Forslag til små dikt som du kan skrive på ditt konfirmasjonskort. Her hos CEWE Japan Photo kan du lage personlige konfirmasjonskort med ditt eget bilde og tekst på. Lag flotte invitasjoner, takkekort og bord- og menykort. Hvis du er vant til å lage dine kort selv – og hvis du er litt sånn som meg – så ender du kanskje ofte med å lage det samme du gjorde sist, hver . Om dere velger å lage en personlig invitasjon formulert av konfirmanten selv, er det selvfølgelig mest naturlig at det er hun som. Vi tar en nærmere titt på hvordan du enkelt kan løse det å lage et konfirmasjonskort selv!


Konfirmasjonskort , invitasjoner og takkekort til uslåelige priser.

Lurer du på hva du skal skrive på et konfirmasjonskort ? Lykke er kunsten å lage en bukett av de blomstene som er innen rekkevidde. Publisert i: Papirhobby. Det er jo så moro å bruke disse å lage baser til kort. Til dette kortet har jeg brukt settene Basics Nr.


Lag personlige invitasjoner konfirmasjon med dine bilder! I dag vil jeg vise et konfirmasjonskort der jeg har brukt en heksagon dies til å lage pengelomme. Sett sammen et morsomt, unikt e-kort for enhver anledning – med et nesten uendelig antall kvalitetsgrafikk og kvalitetsbilder, vil du ha det like gøy med å lage. Selvlaget er vel laget heter det, og det er vanskelig å få noe annet til å bli så unikt og personlig som en håndlaget invitasjon, men medaljens bakside er at det . Signe… Dette kortet fikk jeg forresten ide på å lage etter en nydelig serie jeg så Belinda Hammersland hadde delt på nett, med kort, invitasjon, . Tenk gjennom fargen du vil bruke, dersom den også skal bli tema under . Det tar litt tid å lage , så du må regne med ca dagers. For en stund siden var jeg så heldig å få spørsmål om å lage et konfirmasjonskort.


Konfirmanten liker tallet, Rockabilly og alt som hører med. Fikk spørsmål om å lage ett konfirmasjonskort for en kollega av meg. Kortet skulle være til gutt.

I år har det haglet inn med bestillinger på konfirmasjonskort. Hva slags kort, materialer og farger jeg bruker når jeg skal lage de, bestemmer jeg meg for når . Lag egne takkekort 15x15cm tosidig til konfirmasjon! Våren er her og med det er det tid for å lage invitasjon til årets konfirmasjon.


Ta deg tid til å lage en . Fotokort med ditt eget motiv. Vi har kort for alle anledninger som bryllup, dåp, konfirmasjon eller bare en fin hilsen. Lag ditt helt personlige Kort!


Jeg elsker å lage clusterkort, så dette er et kort bygd opp lag på lag med ulike blomster og andre materialer for å skape fylde og 3D effekt på . Hjemmelaget konfirmasjonskort , for meg som ikke orker å drive med fancy scrapbooking, men vil lage selv :-)pic. Explore photo and video images on Instagram, latest posts and. Det var nok et konfirmasjonskort ! Fikk du lyst til å prøve å lage , så gå inn på linken i toppen av innlegget:).


Hovedfarge: Rosa og hvitt. Teknikker brukt: Dies til å lage kanter. Utstyr som er brukt: BigShot. Se også: Tekst til konfirmasjonskort. Jeg kan lage kort etter ditt ønske.


Idag viser jeg et kort jeg lagde til en kollega som skulle i konfirmasjon i mai. Jeg opplever at det ikke alltid er så lett å lage til .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения