tirsdag 17. april 2018

Fritidsaktiviteter

Dobbelt garn på pinne nr 7. Din DROPS forhandler på nett. Litt tungt garn , så jeg er usikker på om jeg strikker flere plagg av det. Gjestal er stolte av å være en av Norges viktigste varemerker innen garn , design og trikotasje.


Vår egenart er basert på seriøsitet, kvalitet og tillit i alle ledd.

Idag er det leste strikking på tapeten,kjøpt mor åse garn som jeg skal prøve,så får jeg se hvordan det blir. Hun betrakter snart Mari som sin egentlige mor. Den kan føre til at man plutselig er fanget i sitt eget garn. Bertil mærkede panikken prikke i kroppen og brede sig ud i arme og ben.


Ned i børnehuset efter garn , svarede han. Så skal vi hjem til mor og mormor. Men efterhånden købte Edith det meste af det garn , hun skulle bruge.

Veldig raskt strikket og tror den blir fin når jeg får festet tråder og får dampet . Strikker med Mor Åse garn , noe jeg vet tover veldig godt. Jeg fant frem pinner og garn og begynte å strikke etter DENNE oppskriften. Jeg bruker enten tråder Mor Åse-garn fra Rema eller tykt ullgarn fra Europris, Gjestdal . Jeg har flere ganger tovet sitteunderlag som gaver.


Jeg lurte på en stooooor tjeneste! Det er sååå deilig å hekle me og jeg hamstra . Soft Yarn is perfect for easy-going knit wearables. The laid back style is great for layering or for popping on with pants, . Hun og jeg delte gleden og kjærligheten til strikking. Jakken har en innsvinget fasong . Rosin Mandarin Grande Sandnes garn. Støvet Pistasje Alpakka Sandnes garn.


Strikket i Järbo garn, mellanraggi, på pinne nr 3. Var jeg ved at gå død i de samme futter og sokker.

Efter lidt tid bag skærmen fandt jeg . Fant en ny oppskrift på tovede tøfler fra Dalegarn. Kjøpte Mor Åse raggegarn på Rema for kr. Each suggested alternative has detailed advice and warnings about. Det er jo så mye lekkre farger,fargene kommer ikke . Har du hørt om kundeklubben vår, MER GARN ? Dette er kundeklubben for deg som elsker strikking! Som medlem får du tilsendt eksklusive kupp og mottar . Jeg købte en pose (nøgler) gråmeleret . Mor Aase garn i Rema, der havde det på tilbud til 5- kr.


Disse er strikket i raggegarn til en voksen mann (str. 46). Sokker til svigersønnen med indbygget sokkeholder. Han har nogle meget store lægge, så jeg har strikket foden på et nummer og skiftet . Et veldig godt garn , som også er norsk ull.


Jeg bare vet at jeg kommer til å strikke denne lua flere ganger, . Noterer vestlandsgarn og Mor Aase. Tok bare tre rader da garn og pinner var noks tykt. Vi fr regelmessig henvendelser fra kunder som nsker kjpe Mor Aase-garn.


Velkommen til DROPS Design! Stort og bredt utvalg av garn , strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Her finner du mer enn 120. Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland.


Garn: Mor Åse Raggegarn , Det går med 5-nøster for et par i denne størrelsen. Garnet er oppgitt til pinner i str men jeg .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения