fredag 26. august 2016

Jotun muskatnøtt

Hvordan går muskatnøtt sammen med bomull på veggene? Jotun Fargesenter Inne presenterer. Datteren min valgte den for å ha på panelveggen på rommet sitt(har en lysere farge på de tre andre veggene), og jeg syns den er skikkelig fin, . Penselene som fungerer best i kriker og kroker: Se MAXBOs penselguide her.


Har tenkt litt p muskatntt, men er redd det vil skinne rdt i fra den fargen . Find out why modern living room design is the way to go! A living room design to make any living room decor ideas be the brightest of them all. Denne malingen bruker du rett på glassfiberstrie eller lignende for å . Bli inspirert av de nye fargene, få tips til hvordan du kan skape harmoniske fargekombinasjoner og lag din personlige fargepalett.


Se det digitale fargekartet her. Er det noe jeg angrer på så er det at jeg har valgt en så lys . Muskatnøtt , litt mørkere enn marrakesh, men så lun å fin. Ein pust i bakken, vårt soverom med ett strøk av fargen muskatnøtt. Leave a Reply Cancel reply. Sober JOTUN Lady Pure color En mörk, gråbeige nyans med mycket värme – en kulör i. Fargen Form fra Jotun, en lun gråfarge.


Denne Pinnen ble oppdaget av Tone Nordvik. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Denne kortveggen er malt med jotun muskatnøtt.


Resten er malt i jotun tudor, . Angrer ikke et sekund på at eg malte rommet med muskatnøtt ! Tekst og bilder i artikkelen her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Популярные сообщения